Legale meeting Speelmans platen.

Status
Not open for further replies.
Als ik het zo lees gaat dit gelukkig wel lekker druk worden hopelijk komen er veel mensen die gaan sprinten is altijd mooi om te zien
Heb alleen probleem met achterrem als dat is opgelost ga ik ook wel een sprintje doen Hooi!

Maja je hebt nog tot 19 sept de tijd om je scoot perfect in orde te maken. Het gesprek verliep goed zoals verwacht, de man was redelijk enthousiast en we horen waarschijnlijk over 2 weken van hem wat de gemeente ervan vind en of de vergunningen binnen zijn. :)

Het is dan dus een compleet legale meeting dus ik verwacht veel opkomst ;)

Ik ga het proberen om mijn scooter af te krijgen, klinkt allemaal aardig vet, echt relaxed dat jullie dit allemaal regelen

Na alweer een meeting gemist te hebben ( Grou ) ga ik er alles aan doen om bij deze aanwezig te zijn!

[R]unner [R]eloaded said:
Na alweer een meeting gemist te hebben ( Grou ) ga ik er alles aan doen om bij deze aanwezig te zijn!

Je bent niet de enige, ik ben er zoiezo, phantom in vakantie ff afmaken +ralf+

vet gesk je zou er eigenlijk moeten proberen er een heel weekend van te maken, net zoals lelystad. er is genoeg plek voor tentjes enzo:D

MHRzwolle said:
vet gesk je zou er eigenlijk moeten proberen er een heel weekend van te maken, net zoals lelystad. er is genoeg plek voor tentjes enzo:D

Zou natuurlijk vet zijn , maar aangezien dit het eerste jaar is dat het daar word georganiseerd is dit wat moeilijk. Eerst maar is een leuke dag :)

het jaar erop maybe wel een weekend :)

Status
Not open for further replies.
Back