Legale meeting Speelmans platen.

Status
Not open for further replies.
de 18e is er een gesprek met de eigenaar van het terrein... en dat was gister nog 7 dagen verder... nu dus nog 6...

Prachtige plannen. Ik zal voor de tijd eens vragen hoe andere mensen uit Helmond gaan misschien kan ik dan met hun mee. Anders vraag ik mijn pa wel ff of ie wilt rijden
king.gif
Met scooter lijkt me toch iets te ver. En met me MK 70 en R lijkt het me toch zinloos om te sprinten..

Chyston said:
Prachtige plannen. Ik zal voor de tijd eens vragen hoe andere mensen uit Helmond gaan misschien kan ik dan met hun mee. Anders vraag ik mijn pa wel ff of ie wilt rijden
king.gif
Met scooter lijkt me toch iets te ver. En met me MK 70 en R lijkt het me toch zinloos om te sprinten..

sins wanneer heb jij un mk 70?

Mochten er nog kaartjes oid moeten worden ontworpen, ik bied me met alle plezier aan :) voeg me maar toe op msn als jullie intresse hebben..b_nardten@hotmail.com

ciao!
Björn

Is er al wat bekend over de meeting...?
[edit]How srry ik zat nog met de afspraak van donderdag in me hoofd. |( [/edit]

Last edited:
helaas heb ik het niet kunnen maken...
m'n allerliefste vervoermiddel had blijkbaar geen zin meer en ik heb een deel te voet terug moeten doen :|

echt balen..
toevallig iemand een mobiel van antonrox ofzo zodat ik ze even kan bellen?

[edit] ff weer gereden.. waarschijnlijk ontsteking :'(

Last edited:
Heey Inne , ik lees net je bovenste post , maar daar kan je natuurlijk helemaal niks aan doen he , ik neem het je daarom ook absoluut niet kwalijk hoor , iig suc6 met het maken van de scoot..

Maar ontopic , We kwamen aan rond de klok van 1 , we hebben ff 10 min moeten wachten , en toen hebben we de baas gesproken. De baas was er zeer enthousiast over. Hij gaat volgende week ( a.s maandag/dinsdag of woesndag ) ff naar de gemeente voor een vergunning te halen. Ook al is het eigen terrein , en ook al staan er geen huizen oid in de buurt , toch gaat hij vergunning halen , omdat hij het gebied beheert , maar in princiepe is het terrein van de gemeente. Maar hijk had er volop vertrouwen in. Hij gaat naar de gemeente toe met het verhaal dat er een soort van stunt show is , want als hij zegt dat er een meeting is , denkt de gemeente aan zo`n meeting waar allemaal door elkaar gereden word. Maar zoals ik al zei het komt allemaal wel goed , ik krijg volgende week een telefoontje waneer ik terug moet komen .. :)

Mochten er nog vragen zijn , gooi het in de groep :)

Ow nog ff dit :

We hebben ook gesproken al gesproken over de detais.

Aanwezig is zowiezo :

Dranghekken
Luidsprekers
Muziek
Toiletten
Eet en drink plantsoen
Een grote tent waar je kan zitten
Extra frietkraam en mischien loempia kar ( aangezien alleen het eet plantsoen mischien te druk word ) :)
Ook hebben we ff een indeling gemaakt hoe het ongeveer zou gaan worden.

Aan de linkerkant van de sprintbaan kunnen geen mensen komen. Hierlangs moeten de mensen lopen die gesprint hebben . ( zodat er niet om de 4/5 srpintrondes gestopt moet worden.

Status
Not open for further replies.
Back