Enrico@Sprinter said:op de verkeerde tekst gequote maar je zei iets in de richting van : hou eens op met blaten of je komt of nie
Laten we hopenblackX said:Jammer dat je er zolang op moet wachten, maar het klinkt allemaal echt goed, wordt best een grote meeting als die door gaat
Enrico@Sprinter said:Waarom al dat geblaat van ik kom en ik kom niet als het nog niet eens zeker is als het doorgaat... En daar is dit topic dus NIET voor bedoeld @ngry-spy.. Alsof het iemand boeit wie er komt.. De helft van de tijd klopt dat toch niet.. Is denk ik handiger dat je dat zinloze geblaat dan ook maar achterwege laat totdat er wel zo een topic is geopend. Beter houden we dit voor nuttige informatie en toevoegingen...
Deze post deed je een week geleden, is er al iets concreets bekend? Ben wel benieuwdantonrox said:Net ff gebeld , maar er nam een medewerkster op , hij was bezig buiten met iest ofzo , hij zou me terug bellen nog vóór maandag
antonrox said:Nee nog niet , telkens als er gebeld word , neemt er een mede werkster op die zegt dat hij er niet is enzo , Ik begin het een beetje beu te raken .. Morgen zal ik nog een keer proberen , mocht ie er wwer niet zijn dan ga ik er maandag gewoon naar toe !
Sorry mensen , maar ik kan niet meer doen dan me best