This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Legale meeting Speelmans platen.

Status
Not open for further replies.
MHRzwolle said:
vet gesk je zou er eigenlijk moeten proberen er een heel weekend van te maken, net zoals lelystad. er is genoeg plek voor tentjes enzo

Zat ik ook aan te denken..
Ik had me royaal verheugt op lely 2004 , maarja , t mocht niet baten

een heel scooter weekend en dan ook nog eens bij mij in de buurt..... klinkt goed maar ja als het 1 dag word ben ik ook al meer dan tevreden en 100% aanwezig

Misschien een gek vraagje, maar: is het verplicht om met kappen te rijden? Want ik las net iets van uitstekende delen enzo dat dat gevaarlijk is.

IK hoop van niet.
Dan is de opkomst namelijk 50 % minder.
Als kappen verplicht zijn , ben ik ook niet aanwezig , en zo zullen er vele zijn.

Tim@DNA said:
Misschien een gek vraagje, maar: is het verplicht om met kappen te rijden? Want ik las net iets van uitstekende delen enzo dat dat gevaarlijk is.

Niet dat ik weet hoor :? , ik heb het nooit over zonder kappen rijden gehad dus dit mag gewoon

kappen zijn idd niet verplicht en als dat zo zou zijn dan zou het idd niet echt overdreven druk zijn aangezien hier veel vlammende mensen op een frame rond fikke

als ik me scooter met me nieuwe setup goed afgesteld is ben ik mss ook wel aanwezig als ik vervoer kan regelen

Enrico@nrg said:
Kappen zijn tuurlijk niet verplicht... uitstekende delen worden meer scherpe delen e.d aan het frame bedoeld...

Scherpe delen die dus uitsteken als je geen kappenset heb. Daarom vroeg ik het dus.

is wel best ver voor mij .. :S

maar ik kijk wel wat ik kan doen

misschien kom ik ook wel, lijkt mij wel leuk

AdiozZz

Als het goed is ben ik er ook met me 2Fast4race runner .

het is niet zo ver dus moet wel lukken

ciao

heeft iemand nou al info over het sprint programma . of de indeling al bekend is!! van klasse of er gewoon zomaar (doeloos uitgedaagt wordt?)

Beter moet je dat zelf weten tegen wie je sprint , een getunede evo50 bijvoorbeeld kan toch best tegen een 70 alu sprinten

antonrox said:
Op oiwijk reden ze trouwens ook daar om de hoek, en dat waren eigenlijk alleen maar forum members en mensen van de 5th crew , dus opzich vind ik dat geen probleem dat daar om de bocht op de speelmans platen gereden word

En daar hebben wij dus vet veel gezeik van gehad dus dat is wel een probleem als je dat doet.

Status
Not open for further replies.