JeffreyZwolle said:Het viel me ook heel erg tegen dat er zoveel gereden werd op de parkeerplaats (Stands). :| En erger nog dat het heel veel mensen van het forum waren zoals die zwart orange 2F2R NRG en HJ- Evo rox.
Marcel said:dacht dat jij em al verkocht had nick? :X
Kuit@NRG said:ik was ook aanwezig maar iki vond het niet echt denderend geregeld :s
maar was alsnog wel een leuke meeting maar weinig forum members
en klaas je moet nog wel effe je grafiek posten he met je loopings
maar wat een klote land is dat belgie zeg
Neo105 said:+pippi+ Gelukkig niet })
Xyntaxis said:en nu dat ding nog meters laten maken :*
JeffreyZwolle said:Winnaar stnd scooter klasse: Mark Kamerman uit Zwolle
Ws niemand die em kent... was ook de eerste keer dat ie ergens aan mee deed
JeffreyZwolle said:ff wat ik er van vond:
Het viel me ook heel erg tegen dat er zoveel gereden werd op de parkeerplaats (Stands). :| En erger nog dat het heel veel mensen van het forum waren zoals die zwart orange 2F2R NRG en HJ- Evo rox. Je zou denken dat die tog wel beter weten! :| Ik werd ook goed ziek van die zwart grijze Beta Ark die constand stoer op het achterwiel (Natuurlijk zonder helm :|:|:|)
Hier wilde ik toch even op reageren. Als je wilt deelnemen aan een sprintwedstrijd oid dan zorg je dat je afstelling in orde is voor je erheen gaat, op verschillende sprintwedstrijden (bijvoorbeeld Jubbega) kan je ook niet testen of wat dan ook, toch worden daar ook bijzonder snelle tijden gereden.HJ EVO ROX said:er werd best veel gereden op de parking dit klopt.
maar ja als je de sprintbaan opeens niet meer op mag :S, waar moet je dan je afstelling testen.