This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Legale Meeting Power - Sprintcontest Lint Zondag 22 mei 2005 (BELGIE)

Wie komt er naar de sprintcontest in Lint ?

• ja

Votes: 115 57.5%
  • nee

Votes: 85 42.5%

• Total voters
    200
Status
Not open for further replies.
met een beetje geluk? dus het kan goed zijn dat het een sprint competitie word zonder tijdswaarneming ? :? noujah hopen dat we dat 'beetje geluk' hebben dan...

Is er ruimte om een tentje op te zette?
Want heb een party tent van 3 bij 3, waar ik normaal op meetings altijd onder zit op het gemak bij m'n auto.

PM me daar aub even over.

filmpjes sprint Lint

het is bijna zo ver,de camera is al opgeladen...

ik zal proberen de filmpjes er zo snel mogelijk op te zetten

mzzl malossi freak uit Breskens

mwah jammer van de tijd dat die het mischien niet doet, wordt andersd afvalrace ofzow? maja we horen het vast vandaag of morgen daar wel
je moet erook rekening meehouden dat inne niet alleen dit aan der hoofd heeft maja
ik hoop wel dat het werkt morgen :*

1.5 Borging van remklauwen en brackets (bijv. oversized), olievuldoppen van het carter en wielbouten gewenst.

dus ook waar je de olie doet uit aftappe? :?

Bart.T@zipsp said:
:|| uhm :X
lijkt me wel dat het moet
moek alleen me voorwiel nog ff en die oliedop :X

nee Bart voor deze meeting moet het niet, het mag, staat in de regelementen :X maarjah, het is natuurlijk altijd veiliger als je het allemaal borgt

dit is 100% zeker?
niet dat ik dadelijk gezeik achteraf heb?
aangezien het wel de scootertuning.net competitie is dacht ik dat het nu deze regels waren???

Bart.T@zipsp said:
dit is 100% zeker?
aangezien het wel de scootertuning.net competitie is dacht ik dat het nu deze regels waren???

dit zei vrc-rox (donny) tegen mij! het is gewenst, maar het moet dus niet!!

Bart.T@zipsp said:
:|| uhm :X
lijkt me wel dat het moet
moek alleen me voorwiel nog ff en die oliedop :X

Het hoeft toch nie per se?
Anders heb ik vandaag nog een hoop werk te doen waar ik geen tijd voor heb.

Dan moet er nog van 4scooters dingen geborgd gaan worden, terwijl ik met 5man voor het yamaha super weekend heb afgesproken + M'n bus nog moet schoon maken en inladen.

mja tuurlijk ik ga niet gelijk zot door Lint rijden , maar zou 't gewoon tof zijn als ik mijn brommer daar de koop kon stellen. Enja als er rollen staan..

btw vinny het is proximus-stunt ( blauwe stunt)

Bart.T@zipsp said:
dit is 100% zeker?

het is helemaal geen st.net competitie..

Status
Not open for further replies.