This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Legale Meeting Power - Sprintcontest Lint Zondag 22 mei 2005 (BELGIE)

Wie komt er naar de sprintcontest in Lint ?

• ja

Votes: 115 57.5%
  • nee

Votes: 85 42.5%

• Total voters
    200
Status
Not open for further replies.

jah bij mij blijft ie lekker vooral als ik hem goed open houd... dan wil ie nog wel eens mijn blokje zwart maken

het staat dus vast net even met charsi overlegt de dag zelf zullen er GEEN inschrijvingen meer aangenomen worden dus ik hoop dat iedereen dit begrijpt en verstaat

Word er nog onderscheid gemaakt tussen hoogste vermogens @ testbank?

Scooter 50 cc?
70 cc?
Xtreme / nx etc etc?

En komt die bank van Vinny daar te staan ?

Tevens de vraag, hoe word je ingedeeld (tegen wie moet je sprinten)....

Bvd,

Arno

tegen wie je moet kan je al weten tgaat zoals in jubbega nr 1 tegen 2
3 tegen 4 enzo verder je zal ook 2 kansen krijgen zoals in jubbega om een goede tijd neer te zetten

Arno said:
Site is weer offline van jullie?

ja ik weet het zag het ook juist echt wel ... mja ik ga sevens naar vinny op zijn site staat de lijst ook daar kan je ook altijd zien en deze is nooit dood hehe 8P

die site van jullie gaat per dag offline en offline, beter 1 vaste site hanteren dan 2 of 3 verschillende!!!

Ben benieuwd of ik er wel optijd ben en of ik de weg niet kwijt raak met al die wegwerkzaamheden bij antwerpen hoe kan ik het best rijden vanuit breda?

X-clusive said:
Ben benieuwd of ik er wel optijd ben en of ik de weg niet kwijt raak met al die wegwerkzaamheden bij antwerpen hoe kan ik het best rijden vanuit breda?

Breda ---> Antwerpen ---> Brussel E19 ---> Afrit Duffel/Rumst .
Vanaf daar staan er bordjes naar de meeting place .
Easy ..

big-t said:
die site van jullie gaat per dag offline en offline, beter 1 vaste site hanteren dan 2 of 3 verschillende!!!

als jij een betere freehost site hebt....
iedereen zit hier maar commentaar te gegen maar een oplossing hebben ze niet...
nogmaals wij kunnen er niet aan doen dat de site offline is... dit komt omdat te veel mensen heb bezoeken
er zijn altijd neveneffecten aan populair zijn

robo5 said:
Datum : Zondag 22 mei 2005

Activiteiten :

- Testbank ( Scootermania )

- Voorlopige Dagindeling

- +/- 19.00 u - Prijsuitrijking - Hoogste vermogen - Sprintcompititie - enz ....

De Prijs hoogste vermogen zijn daar regels aan verbonden?

dus of je met Koelvloeistof mag banken
en of je met cilinders boven de 70cc hieraan meedoet (denk aan Fabrizi etc.)

heb gezien dat je in lint zelf niet meer kunt inschrijven,
maar de site is offline :s
tijdje hiervoor werkte hij wel maar zie mijn naam nergens op de lijst...

Ik heb 2 dagen geleden voor mijzelf en Rolf@jaguar 2 inschrijfformulieren gemaild naar het juiste adres. Maar ik zie op die site onze namen nog niet staan. Hoe kom ik er nu achter of we zeker zijn ingeschreven. Zou een beetje lullig zijn als we dat hele eind rijden en dan daar te horen krijgen dat we niet mee mogen doen.

Status
Not open for further replies.