Slome
Honda Dealer
Als iedereen ff meehelpt wel ja :+Charis said:Denk je echt dat alles na 2uur alles opgeruimd is
Ik doelde meer op 2 uur na het opruimen
Als iedereen ff meehelpt wel ja :+Charis said:Denk je echt dat alles na 2uur alles opgeruimd is
Dennis@Tph said:Waar wil je die aftermeeting houden dan. wil opzich dan ok wel kommen en ben ok brabander
meehelpen met opruimen... krijg je daar ook een prijs voor? 8PSlome said:Als iedereen ff meehelpt wel ja :+
Ik doelde meer op 2 uur na het opruimen
das wel vet, maar dan is het wel moeilijk te vinden natuurlijkArno said:Ergens in NL op een mooi industrieterreintje of verlaten weggetje oid...
Oeps, was puur voor kroew bedoeld :+aeroxkoen said:meehelpen met opruimen... krijg je daar ook een prijs voor? 8P
Slome said:Oeps, was puur voor kroew bedoeld :+
Anyway, et is niet mijn taak om daar wat over te zeggen, dat mogen de mensen zelf doen. echter verwacht ik niet dat ze hulp met opruimen zullen afslaan
idd alle spore van een meeting moete de volgende dag verdwenen zijn.Slome said:Dat alles gewoon bleef liggen voor de minder eerlijke mensen onder ons? Die ruimen het wel op, die kunnen alles gebruiken als ze er geld in zien
Nee grapje, tuurlijk moet alles opgeruimt worden
De gemeente gaat dat heus niet doen voor jullie (hooguit 1 keer, maar dan ook gelijk de laatste keer :X )
Slome said:Ik weet niet wat jullie bedoelingen zijn voor volgend jaar.
Anyway verder voor dit jaar alles al 100% geregeld?
(ben off nu, morgen weer vroeg op)
aeroxkoen said:meehelpen met opruimen... krijg je daar ook een prijs voor? 8P
Heb je um weer orantonrox said:jij krijgt waarschijnlijk wel een snoepzak..
of een kinder surpirse , of hebben ze dat in bels nie :X ?
Member BCR said:Die deelnemerslijst van de sprint blijft die zo.
131 deelnemers of worden er nog toegevoegt ..?
Member BCR said:Die deelnemerslijst van de sprint blijft die zo.
131 deelnemers of worden er nog toegevoegt ..?
Tremble said:hmm waar staat die lijst van deelnemers dan?