Legale Meeting Power - Sprintcontest Lint Zondag 22 mei 2005 (BELGIE)

Wie komt er naar de sprintcontest in Lint ?

• ja

Votes: 115 57.5%
  • nee

Votes: 85 42.5%

• Total voters
    200
Status
Not open for further replies.
Charis said:
Zeer goed!!! +ralf+

ja, word wel hip 8) ... beetje belgische dames loeren..

tis alleen nog de vraag of erwins hok meegaat, ivm niet beschikken over trekz0rhaak :X

Xyntaxis said:
ja, word wel hip 8) ... beetje belgische dames loeren..

tis alleen nog de vraag of erwins hok meegaat, ivm niet beschikken over trekz0rhaak :X
Ligt eraan waar je vandaan moet komen, heb nog wel plekje vrij :)

k hoop dat wij er optijd zijn ons kennende we zijn niet zon helde met de kaart nu zeker niet ales alles opengegooid is.. merkte we op terug weg van klaaswaal naar eindhoven wel we kwame op 5 km van antwerpen uit:X:X dus als er rond 10 uur nog geen delegratie helmonders zijn zitten we verkeerd;)

Ferreltje said:
k hoop dat wij er optijd zijn ons kennende we zijn niet zon helde met de kaart nu zeker niet ales alles opengegooid is.. merkte we op terug weg van klaaswaal naar eindhoven wel we kwame op 5 km van antwerpen uit:X:X dus als er rond 10 uur nog geen delegratie helmonders zijn zitten we verkeerd;)
Misschien dat je ff om moet rijden via de A58 (Eindhoven, Tilburg, Breda) dan de A16 naar beneden :p
Volgens mij kom je dan ook goed uit. Ik ben wel van plan om de A59 (Waalwijk, Raamsdonksveer, Breda) en dan de A16 op bij Breda.

ErwinB said:
Naar Antwerpen rijden stelt toch geen kont voor.

Ja idd stelt niks voor en als je ff men wegbeschrijving volgt langst Duffel - Rumst zul je er wel komen +ralf+
Vanaf beneden aan de afrit in rumst zal alles duidelijk aangeduid zijn aan de hand van wegwijzers met Power-Sprintcontest op ! Daar zal ik samen met VRC-Rox voor zorgen zaterdagavond - nacht 8P

een vraagje he? ik heb geen profiel op mijn achterband .. moet dat er op zitte ook bij droog weer? (het is nu meer een slick) want als het niet mag dan wordt het krap aan donderdag pas ander bandje erop.. en dan kan ik zaterdag weer teste pas omdat de vloeibare pakking in uitlaat moet uitharde.. dus mijn vraag mag het ofniet..

Ferreltje said:
een vraagje he? ik heb geen profiel op mijn achterband .. moet dat er op zitte ook bij droog weer? (het is nu meer een slick) want als het niet mag dan wordt het krap aan donderdag pas ander bandje erop.. en dan kan ik zaterdag weer teste pas omdat de vloeibare pakking in uitlaat moet uitharde.. dus mijn vraag mag het ofniet..

vloeibare pakking in uitlaat uit laten harde gebruik gewoon normale pakkingen die zijn volgens mij net wat beter en ben je ruim op tijd

BlauwWitteAerox said:
vloeibare pakking in uitlaat uit laten harde gebruik gewoon normale pakkingen die zijn volgens mij net wat beter en ben je ruim op tijd

heb jij een pakking voor in je uitlaat dus om de verbinding tusse uitlaat en flens aftedichten?

nee heb ik niet nodig past allemaal nog goed op elkaar

maar sorry heb je dan dnek ik verkeerd begrepen

ook even vermelden Zaterdagavond om 00.00 uur wordt het inschrijven STOP gezet en zullen er geen inschrijvingen meer verwerkt worden en op de dag zelf nog inschrijven daar gaan we het nog eens over moeten hebben maar dat laat ik wel weten

Ik heb zeker zin om te komen maar....
Zoek dringend vervoer!!!!!

Omgeving Nieuwegein/Utrecht
Iemand die nog een plekje vrijheeft voor 1 a 2 personen en een aerox.
Of iemand die een busje/auto met trekhaak verhuurt/uit wil lenen.

Pm me dan ff :*

Tis je eigen veiligheid Ferrel. Daarbij, mijn Team 2004 pijp heeft ook een losse flens, maar daar heb ik niet eens pakking tussen :?: Sluit gewoon goed af hoor :)
Misschien dat beetje dunne tape eromheen afdoende is om hem dicht genoeg te krijgen ;)

Vloeibare pakking is imo nergens voor nodig, of ik begrijp je echt helemaal verkeerd :)

Status
Not open for further replies.
Back