Member BCR said:www.scootermania.be
Dan click op Meetings ---> Lint 2005 ---> Lijst deelnemers.
Xyntaxis said:ik hoor net dat ik met Erwin. aanwezig zal zijn 8)!
Charis said:Zeer goed!!! +ralf+
Ligt eraan waar je vandaan moet komen, heb nog wel plekje vrijXyntaxis said:ja, word wel hip 8) ... beetje belgische dames loeren..
tis alleen nog de vraag of erwins hok meegaat, ivm niet beschikken over trekz0rhaak :X
Misschien dat je ff om moet rijden via de A58 (Eindhoven, Tilburg, Breda) dan de A16 naar benedenFerreltje said:k hoop dat wij er optijd zijn ons kennende we zijn niet zon helde met de kaart nu zeker niet ales alles opengegooid is.. merkte we op terug weg van klaaswaal naar eindhoven wel we kwame op 5 km van antwerpen uit:X:X dus als er rond 10 uur nog geen delegratie helmonders zijn zitten we verkeerd
ErwinB said:Naar Antwerpen rijden stelt toch geen kont voor.
Ferreltje said:een vraagje he? ik heb geen profiel op mijn achterband .. moet dat er op zitte ook bij droog weer? (het is nu meer een slick) want als het niet mag dan wordt het krap aan donderdag pas ander bandje erop.. en dan kan ik zaterdag weer teste pas omdat de vloeibare pakking in uitlaat moet uitharde.. dus mijn vraag mag het ofniet..
BlauwWitteAerox said:vloeibare pakking in uitlaat uit laten harde gebruik gewoon normale pakkingen die zijn volgens mij net wat beter en ben je ruim op tijd
Slome said:Ligt eraan waar je vandaan moet komen, heb nog wel plekje vrij
Ferreltje said:@ de organisatie mag het ofniet met een zogenaamde slick rijden...