This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Krukas vast...

Tip; gebruik NIET het naaldlager dat bijgeleverd is bij de krukas, maar het lagertje dat bij je Gilardoni-kit hoort...
 

Me setup ziet er binnenkort zo uit:

Gilardoni alu 70cc
Hebo Racing 2/3
Rito krukas met C4 of C3 lagers
17,5 mm Dell'orto
Speedcontrol
Evo2g
 
 
Originally posted by Stevie


Me setup ziet er binnenkort zo uit:

Gilardoni alu 70cc
Hebo Racing 2/3
Rito krukas met C4 of C3 lagers
17,5 mm Dell'orto
Speedcontrol
Evo2g

dan mag je wel eens aan een tune-beurtje/grotere carb/andere koppeling/vario gaan denken
 
Ik kan je die 2G sowieso sterk afraden, en een tunebeurt is vrij essentieel om die RII tot z'n recht te laten komen
 
zo extreem hoogtoerig is die HR II nu ook alweer niet. ligt net iets boven/ gelijk aan C16 niveau. maar je donut tunen is natuurlijk wel aan te raden
 
Originally posted by Stevie


Me setup ziet er binnenkort zo uit:

Gilardoni alu 70cc
Hebo Racing 2/3
Rito krukas met C4 of C3 lagers
17,5 mm Dell'orto
Speedcontrol
Evo2g

Neem niet de 2g, heb gisteren bij schaafsma weer een polini 2g koppeling gezien die naar de kloten werd gedraaid....
 
Martijn is op ze plaat gegaan: Hebo R2 plat als een dubbeltje.

Lekker...gaat dus niet door. Maybe Metrakit Pro Race?
 
Originally posted by Stevie
Martijn is op ze plaat gegaan: Hebo R2 plat als een dubbeltje.

Lekker...gaat dus niet door. Maybe Metrakit Pro Race?

neem dan C16
 
 
Omdat het een zeer twijfelachtig lager is qua kwaliteit, en omdat een Polini-lager veel breder is [en dus meer/gelijkmatiger draagvlak] en gewoon goed is... Ik heb het hier dus over het Evo-lager...
 
pro race is voor pro race cil gemaakt en die blaast behoorlijk wat toeren dus daar heb je ws weinig tot niks aan op je gilardoni. c16 lijkt me een veel beter keus
 
Originally posted by kneiter007
pro race is voor pro race cil gemaakt en die blaast behoorlijk wat toeren dus daar heb je ws weinig tot niks aan op je gilardoni. c16 lijkt me een veel beter keus


bladiediebla
pro race kan niet tippen aan de c20
ligt boven de c16 en onder de c20
@ mina
 
Zo dat klusje is weer geklaard. Stevie kan weer rijden met z'n nieuwe krukas & lagers

Krukas was dus gewoon te warm geworden

Ik had cam ff meegenomen dus binnenkort foto-howto krukas vervangen.

Ff foto'tjus
Heineken rulez


Nieuwe krukas zit er voor de helft in, andere helft ging ff iets minder vlekkeloos toen lager zich iets te snel vastzette in het carter


De echte die-hards gaan ook gewoon 's nachts om 10 uur nog door met sleutelen.....


PS. Ik haad die ****** borgringen.. gelukkig zitten die niet in me peugeot blokje hè stevie