Krukas vast...

Originally posted by Bart Nrg Mc2


1. Doppler heeft 2 gaten @smallend voor betere smering...
2. Doppler heeft een koperkleurige drijfstang, van waarschijnlijk beter materiaal, verder is de drijfstang gepolijst...
3. Doppler heeft vulringen tussen de drijfstang & krukaswangen...

De Doppler is dus zeker de betere krukas, maar die Rito geeft echt geen enkel probleem, zie Tim's reply...

Me setup ziet er binnenkort zo uit:

Gilardoni alu 70cc
Hebo Racing 2/3
Rito krukas met C4 of C3 lagers
17,5 mm Dell'orto
Speedcontrol
Evo2g
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2


1. Doppler heeft 2 gaten @smallend voor betere smering...
2. Doppler heeft een koperkleurige drijfstang, van waarschijnlijk beter materiaal, verder is de drijfstang gepolijst...
3. Doppler heeft vulringen tussen de drijfstang & krukaswangen...
4. Doppler heeft 2 smeergroeven in de drijfstang ter plaatse van het bigend, waar Yamashi & Rito er maar 1 hebben... Verder zijn de smeergroeven beter afgewerkt, ze verlopen geleidelijker...

De Doppler is dus zeker de betere krukas, maar die Rito geeft echt geen enkel probleem, zie Tim's reply...
 
Originally posted by Stevie


Me setup ziet er binnenkort zo uit:

Gilardoni alu 70cc
Hebo Racing 2/3
Rito krukas met C4 of C3 lagers
17,5 mm Dell'orto
Speedcontrol
Evo2g

dan mag je wel eens aan een tune-beurtje/grotere carb/andere koppeling/vario gaan denken :D
 
zo extreem hoogtoerig is die HR II nu ook alweer niet. ligt net iets boven/ gelijk aan C16 niveau. maar je donut tunen is natuurlijk wel aan te raden :p
 
Originally posted by Stevie


Me setup ziet er binnenkort zo uit:

Gilardoni alu 70cc
Hebo Racing 2/3
Rito krukas met C4 of C3 lagers
17,5 mm Dell'orto
Speedcontrol
Evo2g

Neem niet de 2g, heb gisteren bij schaafsma weer een polini 2g koppeling gezien die naar de kloten werd gedraaid....
 
Originally posted by Stevie
Martijn is op ze plaat gegaan: Hebo R2 plat als een dubbeltje.

ERG JAMMER...

Lekker...gaat dus niet door. Maybe Metrakit Pro Race?

IK VIND DAT EEN BUITENGEWOON VAGE UITLAAT OP MINARELLI, MAAR HEB ER GEEN ERVARING MEE...

 
Omdat het een zeer twijfelachtig lager is qua kwaliteit, en omdat een Polini-lager veel breder is [en dus meer/gelijkmatiger draagvlak] en gewoon goed is... Ik heb het hier dus over het Evo-lager...
 
pro race is voor pro race cil gemaakt en die blaast behoorlijk wat toeren dus daar heb je ws weinig tot niks aan op je gilardoni. c16 lijkt me een veel beter keus
 
Originally posted by kneiter007
pro race is voor pro race cil gemaakt en die blaast behoorlijk wat toeren dus daar heb je ws weinig tot niks aan op je gilardoni. c16 lijkt me een veel beter keus


bladiediebla :)
pro race kan niet tippen aan de c20
ligt boven de c16 en onder de c20
@ mina
 
Zo dat klusje is weer geklaard. Stevie kan weer rijden met z'n nieuwe krukas & lagers ;)

Krukas was dus gewoon te warm geworden :)

Ik had cam ff meegenomen dus binnenkort foto-howto krukas vervangen.

Ff foto'tjus :p
Heineken rulez
1029711848-rrrrrrrr.jpg


Nieuwe krukas zit er voor de helft in, andere helft ging ff iets minder vlekkeloos toen lager zich iets te snel vastzette in het carter
1029711895-ewrwer.jpg


De echte die-hards gaan ook gewoon 's nachts om 10 uur nog door met sleutelen.....
1029711999-werw.jpg


PS. Ik haad die ****** borgringen.. gelukkig zitten die niet in me peugeot blokje hè stevie :p
 
Back
Top