Klopt dit?(poorten)

Bestbitch said:
Idd, dit zag ik vandaag bij 2 evos.
Waarschijnlijk gietfout in de hele serie. Vaag idd.

Wel een dikke gietfout misschien hoort et wel zo. Ik ga denk ik proberen om het binnekort ff gelijk te frezen. En kijken of het fout of slecht is.

ik heb et bij een B en een C evo gezien en die gaan zeker goed af en scoren leuk en waren goed af te stellen. dus ik denk niet dat het daaran ligt.

nee blom :) ik weet wat je bedoelt, dat is et niet... kijk naar de inlaatpoortjes, die liggen normaal lager dan de spoelers. Nu dus hoger

ik weet nog, dat bij de std scooter van paul de bruine, die had ook problemen met de opname, naderhand de scooter bij koopmans op de bank gehad te hebben, bleek dat de spoelers te laag lagen. dat is toen door freddy opgelost. ik geloof dat er toen behoorlijk wat uitgehaald is.
Maar, dit was wel bij een ac mhr 50.

groeten Xander.

ja en de hemd is trouwens ook niet helemaal 100%.. die inham zeg maar @ die boosters ligt lager dan de anderen inhammen

ben net trouwens dus naar twins geweest,hij had het dus nog nooit megemaakt ,ik was de eerste -,- hij zij dat me zuiger wel beetje zwart was dus veel te grote sproeier.maarja 220 was te klein 3xx was NET goed dus jah die cil klopt gewoon niet echt denk.
hij liet een anderen evo zien die hij had liggen en idd daar lagen de boosters gewoon lager

ik hoor nog wel wat reacties van jullie:P

ik heb btw nieuwe evo daar gekocht en die laten tunen,volgende week is ie denk klaar.

nope man, niet helemaal.
stel voor je zuiger staat odp dan staan je gewone spoelers kiele kiele open. zuiger naarboven, hee boostpoorten, nog iets verder, spoelers dicht, nog iets verder, boosters dicht. bdp, weer naar bededen hee boosters weer, nog iets naar beneden, spoelers open, nog iets, boosters compleet open, nog iets odp

correct me if 'm rong.

mzlzs Xander.

mengsel komt in de cilinder als je je carterdruk ophoogt door van Bdp naar Odp te gaan. nu opent je zuiger je boosters zeker wel als eerste waardoor je carterdruk in 1 keer weg vloeit door je boosters voordat de spoelers open gaan.

dus je krijgt deels oud mengsel wat ie niet verbrand of iets?
maar het is igg een fout in het gietwerk als ik het zo begrijp:>
hopelijk is het die vage dip ook in het begin.
voor de rest knalde hij wel aardig door

Back