HJ EVO ROX
HJ-TUNING CREW
Eyz mensen,
Ik had mijn aerox dit weekend voor het 1st gestart, alles klonk goed.
En de gasreactie was zeer goed.
IK heb 3x 15minuten laten warmdraaien, en compleet laten afkoelen.
Toen ging ik gister een stukje rustig rijden, en even de bougie gechecked.
Deze was de goede kleur.
Dus ik ga hem nog even lekker inrijden, en opeens stopt hij er mee.
En weg was mijn compressie, ik haalde de cilinder er thuisf af, en er zaten 2grote vegen in.
De vegen zitten precies op 2 tap eind punten :S, ik heb dit zelf nog nooit gezien. en wil graag de oorzaak hier van weten.
Het kan geen warmloper zijn geweest want de temp was niet boven de 45graden. en ook niet te weinig smering want ik smeer 1:35.
foto's zuiger + cilinder
Ik had mijn aerox dit weekend voor het 1st gestart, alles klonk goed.
En de gasreactie was zeer goed.
IK heb 3x 15minuten laten warmdraaien, en compleet laten afkoelen.
Toen ging ik gister een stukje rustig rijden, en even de bougie gechecked.
Deze was de goede kleur.
Dus ik ga hem nog even lekker inrijden, en opeens stopt hij er mee.
En weg was mijn compressie, ik haalde de cilinder er thuisf af, en er zaten 2grote vegen in.
De vegen zitten precies op 2 tap eind punten :S, ik heb dit zelf nog nooit gezien. en wil graag de oorzaak hier van weten.
Het kan geen warmloper zijn geweest want de temp was niet boven de 45graden. en ook niet te weinig smering want ik smeer 1:35.
foto's zuiger + cilinder