Hoe kan dit?

Status
Not open for further replies.
HJ EVO ROX said:
Binnenkop is 100%, daar is niks aan te zien.
De vegen zijn al een heel eind weggepoetst.
Voor de rest niks.

Alleen de zuiger die dood is.

Aerox wijchen:
Onze rekening is zo hoog al van naar mobiel belle, dat ik da nie meer doe.
Mag het ook nie meer.

Hier doelde ik op Mol. Maar ja, we zullen idd zien.
 
Joost@aerox said:
Hoe dan, weggeschuurd oid :X ?

met heel fijn schuurpapier en olie.

Wat kost diamant honen?
En moet er dan ook weer een nieuwe wand in?

Want met een normaal poets ding lukt da toch nie
 
Dat hangt er van af waar je het laat doen, maar ik denk dat 25 ongeveer een gangbare prijs is daarvoor. Er hoeft dan geen nieuwe wand in. Ik weet niet precies wat je bedoeld met een normaal poets ding.
 
Joost@aerox said:
Dat hangt er van af waar je het laat doen, maar ik denk dat 25 ongeveer een gangbare prijs is daarvoor. Er hoeft dan geen nieuwe wand in. Ik weet niet precies wat je bedoeld met een normaal poets ding.

Ja wat je bij iedere dealer ken doen.
 
Klopt zo iets bedoel ik.
Maar het is toch niet echt nodig?
Die oude EVO he joost die jij getuned hebt met die kras, hek ook gewoon met olie en schuurpapier weggepoets.

En moet ik als ik m'n cilinder laat diamant honen, een grotere zuiger?
 
Weg poetsen met olie en fijn schuurpapier is het stomste wat je kunt doen :rolleyes:
Als je gaat schuren , pak dan GROF schuur papier. ( alleen als het hele lichte warmloop plekjes zijn. )
Zijn het vrij erge strepen... honen :)
 
HJ EVO ROX said:
Klopt zo iets bedoel ik.
Maar het is toch niet echt nodig?

En moet ik als ik m'n cilinder laat diamant honen, een grotere zuiger?

Dat hangt af van de aard vd schade. Als de schade vrij fors is(zo op de foto lastig te zeggen) dan zal je wellicht een maatje groter gaan qua zuiger ja. Dat kan ik zo van je foto's niet beoordelen.
 
Er is al aangegeven wat het kost en hier op het forum is genoeg te vinden over waar je het kan laten doen.
 
Die €40 zal wel incl. nieuwe zuiger zijn.

Keers Revisie (Breda) vraagt in ieder geval €43 voor een hoonbeurt incl nieuw zuigertje.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top