evo70@nitro
deem powah
+ralf+Roedi.. said:overduidelijk.. dat ruik je gewoon aan de foto.. ik ben alergish voor evo foto's dus geen twijfel mogelijk8P
:L
+ralf+Roedi.. said:overduidelijk.. dat ruik je gewoon aan de foto.. ik ben alergish voor evo foto's dus geen twijfel mogelijk8P
evo70@nitro said:vlinder ziet er toch niet bewerkt uit???
edit : @ binnenkant cil
pfff,moet ik echt buiten op mijn cil gaan kijkenJasperdB said:geen id... maar de rest van het type nummer e.d komt exact overeen met die evo 5.
die van de evo 6 is totaal anders
Aerox-Evo70 said:mijn oude evo was ook uit 98, dit was een evo 4. (edit: lees net dat deze misschien uit 98 komt..)
maar als ie getuned is, wat maakt het dan uit... ?
is nie nodig,ik lees juist pas dat het om pia gaatBoTJe said:ben je nu nog niet naarbuiten
Ik weet het niet zeker, ik zou uitlaatpoorttiming moeten opmeten.
Maar ik ging er ook alleen maar van uit omdat poort aan buitenkant er zo rond bijloopt ...
Mol said:Ik ben wel benieuwd naar de prestaties straks en van welke racer het afkomstig is
ust power said:welk type evo is dat staat aan de onderkant van je cilinder geslagen.....zeg maar op het vlak waar je voetpakking op klemt.....bijvoorbeeld 5B (type 5 met B zuiger)
ust power said:??? da's wel heel vaag want op mijn vorige evo stond gewoon 6B....type 6 met B zuiger....???
Blom said:Ws gewoon toeval. Je kan gewoon nergens meteen zien of het een evo 5 of 6 is.
De cilinder geeft geen duidelijkheid. Maar wat jasper zegt, als het nummer precies overeen komt, zal dat er vast wel mee te maken hebben.
Maar de verschillen evo 4,5 en 6 zit hem alleen in de uitlaatpoortiming.
En op de foto is te zien dat hij getuned is dus ws is de timing al veranderd.
BoTJe said:Maar hoe verklaar je de negen dan die op mijn evo staat ... ?