Welke zuiger(s) in Evo 5

Hilly

ik ben KK TOF
past (lees werkt) een hebo zuiger (manston rep) in een evo5.

Ik koop nl evo 5 pen 12 van iemand en ik heb een pen 10 krukas.

en als ik dan toch een andere zuiger moet kopen welke passen dan en zijn goed (airsail??). Een evo zuigertje voor 70 vind ik iets te duur:rolleyes:

thx
 
Advertisement - register to remove this

Heyy, hebo zuigertje is idd geen gek idee! iK heb het andersom weleens gedaan en dat gaat prima.
 
Originally posted by Ufo
Heyy, hebo zuigertje is idd geen gek idee! iK heb het andersom weleens gedaan en dat gaat prima.

hmm interessant.. jammer dat je zo moeilijk aan een hebo zuigertje komt (online dan) en dealers bij mij in de buurt moet je ook bestellen :?


maar de zuiger is dus hetzelfde? en is er geen verschil in maten :S?
 
Er is wel verschil. Je moet dus wel meten om de juiste passing te krijgen.

Originally posted by Miamimarc
hmm interessant.. jammer dat je zo moeilijk aan een hebo zuigertje komt (online dan) en dealers bij mij in de buurt moet je ook bestellen :?


maar de zuiger is dus hetzelfde? en is er geen verschil in maten :S?
 
Je hoeft alleen even op te letten hoe groot de afstand is van het zuigerdek tot de hartlijn van de zuigerpen, maar die is dus blijkbaar hetzelfde.
Verder zou de zuigersluiting nog in de weg kunnen zitten?
 
Originally posted by extreme power
ik snap niet waarom je niet gewoon evo zuiger koopt alle snell zuigers kosten hoop geld anders had je nooit cilinder moeten:Z kopen:Z

ga ik ook doen maar ik vraag alleen de mogelijkheden..
 
evo zuiger is beter ja, want si gesmeed. Toch heb ik ondertussen met niet gesemden vertex zuigertjes behoorlijk goede ervaringen.

Bolling evo en hebo alu ng (manston rep) zijn nagenoeg hetzelfde.
 
Back
Top