Welke zuigerveer op Due Plus zuiger?

FraNNa

beta blaast lkkr..
Hee

welke zuiger veer past o peen due plus cil? want mijn zuigerveer is gaar en ik meot ene nioeuwe en een tp zuiger veer is nergens te verkrijgen..

past een zuigerveer van bijv een DR 70 op een due plus zuiger?

wie weet het?
 
Advertisement - register to remove this

ehh nee die zuigerveer van een DR 70 heb i kniet maar ik d8t gewoon dat ie mss wel zou passen..

en hoe meot ik die opmeten? (de zuigerveer kan toch verbogen zijn?) kan dus vanalles uitkomen toch?

kan ik neit gewoon naar K & S (= scoot dealer) gaan en daar vragen als ze me zuigerveer kunnen verglijken met andere en als er een op lijkt dat i kdie we gewoon op zet?


(btw ronnie nrg ik kom ook uit venlo ;) )
 
Originally posted by FraNNa
ehh nee die zuigerveer van een DR 70 heb i kniet maar ik d8t gewoon dat ie mss wel zou passen..

en hoe meot ik die opmeten? (de zuigerveer kan toch verbogen zijn?) kan dus vanalles uitkomen toch?

kan ik neit gewoon naar K & S (= scoot dealer) gaan en daar vragen als ze me zuigerveer kunnen verglijken met andere en als er een op lijkt dat i kdie we gewoon op zet?


(btw ronnie nrg ik kom ook uit venlo ;) )

Gewoon ff meenemen naar K&S, (liever chrisje maarja). En dan daar ff proberen

Je hebt btw een pm;)
 
Originally posted by ronnie_nrg
Gewoon ff meenemen naar K&S, (liever chrisje maarja). En dan daar ff proberen

Je hebt btw een pm;)


hee ik haal me cil er wel weer ff af en ik zal me die zuiger veer naar chrisje (voor die gene die het niet weten het is een scoot dealer)

en zal daar vragen wat zij nog voor mij hebben liggen..
 
denk dat crisje niks meer voor je heeft en bestellen is ook weer wat k&s rij je ook maar voorbij je kan het bij J&D proberen voor tel nr pm me ff
en kan niet anders he een rode top uit tegelen

maar ja ik hoor het wel mazzel
 
Originally posted by burning neo's
denk dat crisje niks meer voor je heeft en bestellen is ook weer wat k&s rij je ook maar voorbij je kan het bij J&D proberen voor tel nr pm me ff
en kan niet anders he een rode top uit tegelen

maar ja ik hoor het wel mazzel

hee

ik heb JD al opgebeld (daar had ik deze cil ook gekocht bij danny)

alleen ze hebben geen amper tijd voor te komen kijken... :| (ik w8t op een telefoontje van die Jim)

en haha jah er zijn veel rode top's in tegelen :)


btw. werk jij bij kwik fit? (jouw scoot heb ik daar volgens mij al eens een keer gezien)
 
Back
Top