Dit klopt toch nooit!?

Ik heb vanmiddag ff gekeken wat voor gasnaald ik erin had, en het was een W 16, is dit een goeie gasnaald, of zou ik een ander moeten nemen, en welke dan?
We rijden nu met een sproeier 62, wat voor gasnaald moeten we nemen om een grotere sproeier erin te kunne doen?

Originally posted by DT / SF
Ik heb vanmiddag ff gekeken wat voor gasnaald ik erin had, en het was een W 16, is dit een goeie gasnaald, of zou ik een ander moeten nemen, en welke dan?
We rijden nu met een sproeier 62, wat voor gasnaald moeten we nemen om een grotere sproeier erin te kunne doen?

rijd het NU goed?

Originally posted by DT / SF
Wat is eigelijk het verschil tussen een bougie met een lange schacht en 1 met een korte? Wat voor gasnaald zou ik moeten nemen als ik een grotere sproeier wil?

Hangt van de cil. af, maar de meeste snelle cilinders zijn meestal lange schacht, voor al bij luchtgekoeld. (correct me if I'm wrong)

Hij rijdt nu opzich wel goed, maar ik denk dat ie nog wel beter kan. Ik heb nu een bougie met korte schacht, en heb een 70 cc airsal cilinder, zou ik een bougie met lange schacht moeten nemen dan? En welke gasnaald is standaard bij een 21 mm dell ortho?

Ik dacht dat het standaard W16 is, maar zie hier veel staan dat mensen er een W7 inzetten, zodat je bij gas los geen gesputter krijg.

Voor de rest heb ik geen ander verschil kunnen lezen op het forum.

Back