Klaaswaal Koninginnedag?

Status
Not open for further replies.

degrees

Well-Known Member
Dit jaar weer met koninginnedag naar klaaswaal??
Vorig jaar was het wel leuk , alleen beetje chaotisch. Maar wie weet hoe de plannen voor dit jaar zijn ?
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb het altijd erg tof gevonden de meeting in Klaaswaal, vorig jaar reed ik zelf ook me voor het eerst. Was super maar wel gevaarlijk.....

Veel mensen doelloos heen en weer met 80 en dan op het achterwiel :s was wel gevaarlijk. Ook de baas van ddl was bijna aangereden geloof ik, en tja dan word het echt TE gek.
Er is jammergenoeg geen plek om vrije sprints te houden dus als het dit jaar doorgaat zal er echt nog wel een ongeluk gebeuren op die dijk.

Dusja, maar ik heb via via gehoord dat het wel doorgaat maar weet niet of we gaan ivm politie, het werd voor zo ver ik weet altijd gedoogd dat ze over die dijk reden maarja als het te gek word......
 
Ws. wordt je scooter gelijk in beslag genomen als je dr gaat rijden.
Maar goed ook, 2 jaar geleden wezen kijken en dr reden zoveel debielen rond.
 
Was daar vorig jaar ook heen geweest. Meest hopeloze meeting ooit. Allemaal sjonnies die doorelkaar knallen. Voor mij geen klaaswaal meer.
 
geloof dat er dit jaar wel weer een meeting gaat komen, spreek af en toe met iemand die vaak bij DDL komt en ook zijn scooter daar opbouwd, ze verdienen er natuurlijk een leuk centje bij als ze hun eigen bank daar weer neerzetten, sprinten is daar gewoon niet mogelijk, tenzij er is een keer samen gewerkt kan worden met de mannen die de autotrek organiseren,. maar die willen er volgens mij niks mee te maken hebben.
Vorig jaar was het aardig chaos in ieder geval, was ook wel heeeel erg druk ook, verder denk ik dat je dit topic gewoon weer kan sluiten totdat er echt iets bekend is, ik zal nog wel informeren, maar denk niet dat ze het nu al rond hebben met de gemeente omdat het pas over 4 maanden zover zal zijn...
 
zo te lezen heb ik dus vanaf 2003 niks gemist op klaaswaal, :)
k hop er wel eindelijk eens een keertje te zijn :W
 
Ik kom wel denk ik als het door gaat, maar zonder scooter en auto een dorp verderop :D, bende elk jaar.. VOrig jaar was zoiezo al een drama.
 
Als het door gaat kom ik uiteraard ook ff buurten, tis net 3 keer gas geven en ik ben er dus ja.... Er is op dit moment alleen nog geen toestemming van de gemeente maar ze zijn er wel al een beetje mee bezig, dus wie weet :)
 
Ik kom wel kijken, alleen al omdat er in m'n eigen dorp nix te doen is op koninginnedag en in Klaaswaal heb je iig de autotrek nog :+

Hopelijk met de scooter erheen, want auto kan je toch amper kwijt daar. Nou ja, kan wel, moet je alleen stukje met de benenwagen :)

Op de een of andere manier leeft de hele scooterbezittende jeugd in de Hoekse Waard er altijd naartoe, 'projecten' of alles wat zo genoemd wordt heeft Klaaswaal altijd als deadline, of er wat georganiseerd wordt of niet.

Oftewel, organisatie of niet, druk is het altijd, puur omdat er nergens anders in de wijde omgeving iets beters te doen is... :X
 
Ik ben ook gewoon van de party hoor. Ga iig voor de beker deze keer:winner:

Maar idd zou het wel cool zijn als er wat mensen wat minder STOER doen.
 
Ferreltje said:
ik kom als het doorgaat wel... 2 jaar op rij hoogste vermogen is toch de beker mee naar huis?


Klopt:7 ....K weet alleen niet of er echt wat geregeld word? Want anders heb je kans dat Dick niet eens komt met de bank :henko:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top