Kan ik hier gezeik mee krijgen ?

Status
Not open for further replies.
Je betn morgen toch wel thuis hè Bas?? Reken maar dat het niet vergeten wordt, en laat die scooter ook maar meteen thuis. Die kan handig zijn...
 
Originally posted by Youssef
Je betn morgen toch wel thuis hè Bas?? Reken maar dat het niet vergeten wordt, en laat die scooter ook maar meteen thuis. Die kan handig zijn...

like wie de fuck ben jij...:rolleyes:
 
Originally posted by evo racer
100 procent gelijk.

Wat weet jij daar nou weer van!? Die jongen zit gewoon netjes op school, doet zijn huiswerk etc. etc. Jij kent hem geeneens |( Jullie hebben zeker nooit kattekwaad uitgehaald? Ik ken die jongen en hij is gewoon normaal en speelt af en toe ook gewoon buiten zoals jullie dat vroeger deden! :(
 
Originally posted by Youssef
Je betn morgen toch wel thuis hè Bas?? Reken maar dat het niet vergeten wordt, en laat die scooter ook maar meteen thuis. Die kan handig zijn...


Lijkt me niet echt slim van je om te gaan dreigen over ze scooter....:rolleyes:
 
Originally posted by [R]unner [R]eloaded
Wij SPEELDEN buiten jah , Hij terroriseerd buiten , is iets anders of n0h

Nogmaals, wat weet jij er van!!!??? Bas hangt gewoon een verhaaltje op over mijn neef die met zijn vrienden buiten aan het spelen was, maar maakt er iets heel anders van. En jullie nemen het allemaal als zoete koek... |(

Ik hoop dat Bas een goede smoes heeft voor zijn actie... :W
 
Originally posted by [R]unner [R]eloaded
Lijkt me niet echt slim van je om te gaan dreigen over ze scooter....:rolleyes:

Lijkt me ook niet zo slim om zomaar een willekeurig iemand op zijn hand te meppen :rolleyes: Wat dat betreft heeft ie nou NET de verkeerde pesroon te pakken |(
 
Originally posted by Jossi
Want misschien ben jij wel de volgende :rolleyes:

Jaja, lekker stoer doen over het internet... De politie doet niets met de aangifte. (terwijl we alle gegeven over Bas hebben gegeven! |( , adres etc. etc.) Wat dat betreft heeft Bas dus gewoon pech :rolleyes:
 
Ik neem aan dat je een "willekeurig klein ettertje die de hele buurt terroriseerd" bedoeld?


Maaruh , omdat hij nou NET de verkeerde persoon heeft gemept moet hij ze scooter laten staan??

Ik denk dat het goed fout gaat als jij , of 1 van je "stoere" vriendjes aan die scooter komt.
Is natuurlijk geen stijl om nou te gaan dreigen over die scooter of wel...:|
 
Originally posted by [R]unner [R]eloaded
Maaruh , omdat hij nou NET de verkeerde persoon heeft gemept moet hij ze scooter laten staan??

Ik denk dat het goed fout gaat als jij , of 1 van je "stoere" vriendjes aan die scooter komt.
Is natuurlijk geen stijl om nou te gaan dreigen over die scooter of wel...:|

Wat maakt die scooter nou uit man, alsof dat het belangrijkste is in iemand leven. Denk je nou echt dat je daaraan wat hebt als iemand op je hand heeft gemept? |(
 
Hey AARSCH , waarom zeg je dan tegen Bas dat hij zijn scooter maar beter thuis kan laten?

Je snapt jezelf niet echt helemaal :rolleyes:
 
maar als ik het goed begrijp was die kleine etter wel in bas@area zn tuin / garage?

das inbraak... :|
 
Originally posted by [R]unner [R]eloaded
Hey AARSCH , waarom zeg je dan tegen Bas dat hij zijn scooter maar beter thuis kan laten?

Je snapt jezelf niet echt helemaal :rolleyes:

Bla Bla bla, ik heb niets aan deze nutteloze discussie. Als Bas nou gewoon een man is en het kan 'uitpraten' morgen dan is alles weer geheel opgelost. Zulke domme acties en het recht in eigen handen nemen heeft niemand wat aan.

Een beetje 12-13 jarigen met een hamer aanvallen. |(
 
Jongens jongens, wat overdrijven jullie nou allemaal.. 1 klap met een hamer op je hand is je hand nog niet verbrijzeld hoor :| Hooguit een botje ofzo gebroken... Waarschijnlijk is zijn hand gewoon een weekje dik en gaat ie over een week weer lekker verder met z'n streekjes uithalen in de buurt... :|
 
Youssef pas maar op met je bedreigingkjes :|
En als je zo stoer bent kom dan ook ff in enschede je hand bij mij door het raam leggen...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top