Hier kan ik nou echt pissed van worden :@

Status
Not open for further replies.

KevinvK

Koekwous
Ik zou morgen een blok met as verkopen die nog maar 1500 km gedraaid heeft.
Nou heeft een kameraad laatst rollen uit mn fox gehaald omdat ie ze zelf wou testen en omdat ie geen zin had om te wachten omdat ik aan het eten was is ie maar zelf gaan los halen en heeft ie de moer dr helemaal schreef opgedraaid zodat ie helemaal vast op de as zit, en schroefdraad dus kapot is.

Nou kan ik morgen ochtend nog naar dealer en als dr niks op zit moet ie een nieuwe as halen.

Maarja, baal er zo van dat ik een afspraak maak met iemand die ik dan plotseling niet na kan komen.

Iemand ook wel eens zoiets gehad? :mad:
 
Advertisement - register to remove this

hmm soort gelijk iets maar dan was het zo van je maakt n afspraak met iemand en die trekt zich op het laatste moment terug.
dat is wel kut maja niks aan te doen

greetz

btw wel genaaid ja als mensne dingen voor je verneuken
 
Ik leen me scooter uit, komt die gast terug heeft ie een stoeprandje genomen.

Uitlaat finaal afgebroken, verzekerings werk geworden en heb er geld voor gekregen :)
 
H.T.V.I said:
Ik leen me scooter uit, komt die gast terug heeft ie een stoeprandje genomen.

Uitlaat finaal afgebroken, verzekerings werk geworden en heb er geld voor gekregen :)



haha ja maar volgens mij zit je daar niet echt me of wel dan

greetz
 
Tjah door dit soort dingen leen ik nooit mn scooter uit.. Een vriend van me had ooit een sf2 en een gast die hij kende ging er even een rondje mee rijden. Die gast had hem dus mooi rond een paaltje gevouwen... :X
 
patie34 said:
haha ja maar volgens mij zit je daar niet echt me of wel dan

greetz
Lijkt me wel, tis sowieso niet prettig dat het kapot is gegaan, tenzij het een afgetrapte roestpijp was :p
 
Tis erg lullig voor je man, maar shit happens, op deze manier kan ik elke dag een topic aanmaken met gare dingen die ik beleef,

deze gaat dus dicht oke:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top