Wat kan ik hier nog voor vragen?

Status
Not open for further replies.

Twan

Well-Known Member
Ik wil deze aerox binnen kort gaan verkopen, maar nu weet ik zelf niet precies wat ik er nog voor kan vragen:

Voorkant%20bidalot.jpg



Yamaha Aerox (rood/zwart)
Bouw jaar 2000
19.5k op de teller.

Bidalot S2 1000km mee gereden
Hebo koppeling 1000km mee gereden
Malossi multivar + ventivar 1000km mee gereden

2 bijna nieuwe ml50 banden.

Begrenzer met schakelaar.

Slot met een winkelwaarde van 220 gulden een paar jaar geleden.

WA Unive verzekering voor 2003/2004
 
Advertisement - register to remove this

50 euro aan mij 8P, neej seri ik denk tog wel 1700 tot 2000.
dat vragen ze hier in friesland ong voor 2ehands earox.
 
friesland zetten ze af he :p maar als je op marktplaats kijkt staan ze tog wel van 1700 op niet opgevoerd. vandaar die prijs maar jullie zijn de kenners ;)
 
Originally posted by Siepie Wokkel
teller achteruit en voor 1400 verkopen :p

Jij geeft weer leuke tips, teller achteruit draaien :|

Ik denk zo rond de 1250€. Dat zal wel netjes zijn...
Vraag natuurlijk meer dan krijg je dit bedrag er wel voor...
 
1300 max.. ik kreeg na een hoop gezever 1400 voor een dna uit 2000 met 5000 op teller...scootermarkt = kut
 
Beginnen met 1400 en als ze afbieden, gaan tot 1250. Hij ziet er zeer goed uit, maar die kilometerstand:? Dat doet ut 'm heh.
Greetz Dimi
 
Originally posted by Tim
ik zou die tller terug draaie
Zou jij zo graag een scoot kopen waar de teller is terug gedraait:| ??? Dacht ut niet!!! Hele gezeik over kilometers is niet echt praktisch vind ik. Je kan een scoot kopen die 5000 km gedaan heeft die compleet gaar is, maar dan ook 1 die er 20 000 op de teller heeft maar heel lekker loopt (alles hangt af van de eigenaar en hoe hij met z'n scoot omgaat)! Dus niet met tellers klooien aub!

Beter gewoon eerlijk zijn, scoot is in zeer goede staat en dus zal je er wel een mooie prijs voor krijgen (toch bij elke redelijke mens)
Greetz Dimi
 
net of die kilometers ook maar iets zeggen...mijn teller is al 10000 km stuk ...stel ik verkoop hem, nieuw kabeltje erin, en hij staat weer om 2000km...

mensen zijn dom, je moet gewoon kijken hoe dat ding eruit ziet, die km stand is a boeiend.
 
Precies! Echt zoveel mensen vinden dat belangrijk om te weten, maar het gaat nergens over. Meeste is toch al ooit eens vervangen etc. etc.

Bij een scoot zegt het weinig.

Ik heb nu1 voor de handel wqaarbij de tellers kapot waren, en ik er dus een andere unit in heb zitten, met andere stand dus. Boeiend!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top