wat kan ik hier tegen doen?

Je hebt tegenwoordig ook van die nepcamera's bij de gamma bijvoorbeeld voor een eurotje of 10... Die gaat bewegen als er iemand in de buurt komt :) Of idd ff met je prik-ijzer een nachtje wakker blijven :)
 
Heb je serieuse meningsverschillen met bepaalde personen bij jou in de buurt? Dan weet je misschien waar je je 'ongewenste vrienden' kan vinden...
 
super soaker met benzine is pas cool, meurt btje en is wat duur.

maar die zooi bijt als de tering als je het in je ogen krijgt:p

ja indd. kheb ervaring 8P
 
Originally posted by Neo's2002Chris
dat bijt idd gigantisch :D . ( ik heb ook ervaring :p

Benzine slang lostrekken in richting van je gezicht, terwijl er nog een restje inzit:p

edit/ vlammetje voor dat spuitgat houden dan he;)
 
maak anders zo'n home alone boobytrap :W

zijn genoeg leuke dingen die je in een emmer ken doen als de deur van de schuur open gaat :)
 
Mja beste lijkt me gewoon om een nachtje te gaan bivakkeren aan de overkant, we hebben ze onze gedachtes over de daders,
maar die kunnen net zo makkelijk meelezen ;)
 
Wat een domme reply's hier zeg :|:| Allemaal stoere praat, maar ik zou wel eens willen weten wie van de praatjesmakers hier daadwerkelijk het lef zou hebben om 's nachts naar een inbreker toe te stappen. Als het een mietje is oke, maar als het zo'n bodybuilder is denk ik dat je je wel 10 x bedenkt :D Zorg gewoon dat je bewijsmateriaal hebt voor de politie, foto ofzo, maar ga niets zelf doen want ookal sla je hem in elkaar, dan ben je daarna zelf de lul, dus heeft echt geen zin
 
Back
Top