Het grote "Wat kan ik vragen?"-topic

Ik heb dus ook werkelijk geen idee wat ik moet vragen. Daar komt nog is bij dat de 'schoonouders' ineens vroegen om een lijstje :X Wat moet je daar nu weer voor bedenken....wil toch iets nuttigs, maar moet niet duur.

Miss nieuwe leren riem voor bij me pak...geen idee.

Misschien voor de inspiratie, voor zich zelf, kunnen er mensen kijken op http://www.megagadgets.nl/
 
Last edited:
Ik heb dus ook werkelijk geen idee wat ik moet vragen. Daar komt nog is bij dat de 'schoonouders' ineens vroegen om een lijstje :X Wat moet je daar nu weer voor bedenken....wil toch iets nuttigs, maar moet niet duur.

Miss nieuwe leren riem voor bij me pak...geen idee.

Misschien voor de inspiratie kunnen er mensen kijken op http://www.megagadgets.nl/


Kaartenschud machine kost je een 10'tje ofzo :W
 
Hmm oke, ik vind het ook kut uitzoeken, luchtje en dvd zijn zo standaard....En tja, dan krijg je meestal weer van die dingen die toch maar op je kamer stof staan te happen :\
 
Ja idd...dat heb ik nou ook. Dus het moet iets nuttigs zijn en toch ook niet duur...

Klok ofzo..maja wat moet je ermee :D Wekker radio....nutteloos. Iets met design vind ik wel leuk, maar ja wat heb je daar van en betaalbaar :p
 
Ja idd...dat heb ik nou ook. Dus het moet iets nuttigs zijn en toch ook niet duur...

Klok ofzo..maja wat moet je ermee :D Wekker radio....nutteloos. Iets met design vind ik wel leuk, maar ja wat heb je daar van en betaalbaar :p


Die krijg ik dus ook, projectie klok ofzo :X
 
Sinterklaas doen we niet aan. Kerst, geen idee wat te vragen. Heb alles al. Ik zou zelf niets nuttigs kunnen verzinnen, laat staan dat iemand anders dat voor mij kan. Onlangs ook jarig geweest, zelfde probleem toen. Als ik echt iets nodig heb, koop ik het zelf en kan dan ook niet wachten tot Kerst/verjaadag. En ik koop ook veel te veel nutteloze dingen voor mezelf waar ik weinig mee doe, b.v. PS2 spellen die ik dan 3x speel ofzo.

Zal wel iets nutteloos ala kleding/luchtje/DvD worden waar ik al hele collecties van heb.

Ik zal het topic volgen, misschien kom ik zo nog op een idee.

Edit: enige wat ik nodig heb is een reserve lampje voor mn auto omdat ik er laatst een moest vervangen die stuk is, wil het eigenlijk vandaag halen maar t regent en om zoiets nou te vragen voor Kerst:D
 
Last edited:
ik vraag denk ik maar wat dingen voor op mn kamer.. al poosje bezig met 'verbouwen' van mn kamer. Zou ook heel graag een (goed) fototoestel willen hebben of een groter beeldscherm (15" zuigt als een beetje wil designen e.d) met goede videokaart e.d. Mya beetje duur :+ heb iig net €50,- gevonden op straat dus dan gaat sparen voor de duurdere dingen wel wat sneller:+:D
 
ik weet nie of ik wat voor sinterklaas krijg
voor kerst krijg ik iig:
nieuwe bindingen, nieuwe schoenen, snowboard muts, ikea meubel wss versace blue jeans en hugo boss bottled maar das nog niet cker de rest wel
en dan nog een paar dingen van me ouders..

dat was eigenlijk ook precies wat ik wou vragen aan de "kerstman" :D
mja een X360 past er ook wel tussen maar dan krijg je weer van dan betaal je de helft zelf :p
dvd's vind ik ook wel tov
zelda the twilight princess zou ook zeer gewaardeerd worden
en nog paar kleine dingetjes

Het is nu al zeker wat je voor kerst krijgt?

Het is allemaal wel een beetje teveel van het goede he:*
 
Back
Top