wat kan ik hier tegen doen?

Opverzoek

Buiten gebruik
Mogguh mensen,

Afgelopen week is mijn vaders fiets uit de voortuin gejat. Opzich denk je naja dat gebeurt wel vaker. Eergister is bij ons de fietspomp gejat. Ik werd vandaag wakker keek naar buiten en zag dat mijn moeders fiets+mijn fiets aan de overkant in de bosjes lagen! En het is echt alleen bij ons dat het gebeurd want bij andere buren staan ook fietsen en daar gebeurd niks. Geef is goeie tips aub want et begint echt irritant te worden:|


Laterrrrr Pepijn
 
Advertisement - register to remove this

camera kost weer zo veel geld, en je hebt kans dat die ook gesloopt/weggehaald wordt. Dus waarom geld daaraan uitgeven als gratis kan?
 
Koop een volle buil spijt en ga lekker een nachtje paranoid voor het raam zitten. Maak je zowiezo al iets meej en mag de boef langskomen dan is het verhaal helemaal compleet :)
 
Een knuppel is het goedkoopst..
Als je hier echt geen geld aan wil besteden, wat ik me best kan voorstellen, een tafelpoot komt ook vrij hard aan..
 
naja ik neem jullie advies over en jellerv en ik gaan een nachtje doorhalen:D ff kijken of we die snikkel te pakken kunnen krijgen. Heb alleen geen knuppel...hockeystick zal et ook wel goed doen;)
 
Originally posted by chills
gewoon effe een kabeltje van 't stopkontact naar de fiets leggu......liefts krachtstroom (380) :#
Is 400 volt :p maar 230V is ook goed zat hoor en dan zie je vanzelf wie het is die is dan opeens zon dude met punkhaar:D
 
Uhhh, fietsen op slot zetten een id :p neuh,, wacht hem gewoon op,, en vraag heel beleefd waar mij hij bezig is (al ie komt) en vraag of hij zo vriendelijk zou willen zijn om te stoppen ;) werkt het beste denk ik :p of je krijgt een klap,, dat zou wat minder zijn,, maar dat is je fiets toch wel waard ;)?
 
hehe, lijm op de fiets, :p, zoek dan de volgende dag iemand met handvaten aan zijn klauwen.

j/k

Gewoon nachtje opblijven met een camera, neem het op al zie je hem, en ga ermee naar de politie. Ze zullen hem vast wel kennen :). Maar dit is idd echt kut, want de fiets van me zus is ook in het water gegooid.
 
Back
Top