Kan ik hier gezeik mee krijgen ?

Status
Not open for further replies.
Ik was net wat kappen aan het spuiten in de schuur en had het raampje openhangen en daar hing een kap te drogen.Er lopen bij mij in de buurt allemaal van die 12 en 13 jarige etterbakjes die fietsen vernielen (van flats afgooien),ramen ingooien enzo en zo'n beetje elke nederlander die ze zien uitschelden :|
Ik hoorde ze al schooien 8er mn schuur en opeens duwde iemand alle potten van de plank bij het raam en hoorde een paar personen lachend wegrennen...

Maarja dus ik zet alles terug en ging met een hamer in mn handen w8en tot ze terug kwamen.Op een gegeven moment hoor ik ze weer en ging klaar staan.Toen ik een hand over de rand van het kozijn zag komen heb ik er toch ff hard op gemept en hoorde die gast gillend wegrennen :rolleyes:

Ik heb zo'n idee dat die mongooltjes aangifte gaan doen want dat hebben ze een vent hier in de buurt ookal geflikt.Ze hadden een oude vent bedreigd met een ketting en toen heeft een andere vent er ff 2 in elkaar gemept,toen hadden ze aangifte gedaan.

Als ze aangifte doen kan ik daar veel gezeik mee krijgen of kan ik gewoon zeggen dat zn poot tussen het raam kwam en dat het dan niet bewezen kan worden ? Dat ik niet straks 1 of andere schadeclaim aan mn broek heb ofzo...

Ben die ventjes echt spuugzat,snap echt niet dat iedereen het zo laat gebeuren (op een enkeling na dan).
 
Advertisement - register to remove this

Als je 18+ was geweest had het lullig kunnen zijn (toch een meerderjarige die dan een minderjarige mishandeld) . Zal nu wel met een sisser aflopen....

Wel vette actie btw :)
 
Gewoon van nix weten , en trouwens , waarom klaag jij hun niet aan?

Hun waren in jouw schuur , op jouw terrein zonder jouw toestemming ;)
 
Originally posted by Lennox
Als je 18+ was geweest had het lullig kunnen zijn (toch een meerderjarige die dan een minderjarige mishandeld) . Zal nu wel met een sisser aflopen....

Wel vette actie btw :)

maakt voor de strafbaarheid niet uit.. voor de straf wel
 
Waarom een hamer :s teveel horrorfilms gezien ofzo... Ik had hem gewoon vastgepakt, en gezegd dat ie moest opdonderen, volgende keer schop je hem.
 
haha wedden dat dat pijn doet ;x
hele hand ge amputeerd hwha. ik vind het wel geweldig. kattekwaad oke. maar je kunt ook te ver gaan.. :)
misschien was ze aanpakken wel beter geweest want een hamer is best wel heeel hard.. gewoon vast pakken zodat ze niet meer durven..
 
Beetje lomp mischien
Je kunt er echt wel wat gekut mee krijgen , maar ik betwijfel of ze aangifte zullen doen.
 
Originally posted by Sjoerd
Waarom een hamer :s teveel horrorfilms gezien ofzo... Ik had hem gewoon vastgepakt, en gezegd dat ie moest opdonderen, volgende keer schop je hem.

Ow , ik was bezig met mn kappen dus had geen zin om naar buiten te rennen omdat er wat hing te drogen.
En als ik ze morgen / zo tegenkom zal ik ze nog wel ff aanspreken , kijken of ze nog praatjes hebben dan..
 
Originally posted by Gijs
Beetje lomp mischien
Je kunt er echt wel wat gekut mee krijgen , maar ik betwijfel of ze aangifte zullen doen.

Weet ik , alleen dat hebben ze zo'n vent hier in de buurt ookal geflikt,zelfde groepje....

En ik denk dat die gast meer pijn heeft dan toen die vent ze pakte...ik mepte echt hard.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top