Kan ik hier gezeik mee krijgen ?

Status
Not open for further replies.
Originally posted by [R]unner [R]eloaded
Ik weet niet of het tot je botte hersenpand dringt...maaruh...

Jouw "fijne neefje" oid zat dus met zijn klauw in Bas zn schuur...
Dus hij is fout!!!!!!!!

Bas niet!!!

Jij mij begrijp?

Dat is nou precies het probleem van jullie. Jullie kunnen alleen met vooroordelen gooien en totaal niet met iets serieus omgaan. Jullie vinden het allemaal normaal dat iemand zomaar een adner zijn hand aan gort slaat? Ik anders niet. En die laatste zin geeft weer fijn aan hoe het zit met jouw gedachtengang.

Nogmaals, het heeft geen zin om te discussiëren. Als Bas het nou gewoon rustig uitpraat en tot een overeenkomst kan komen (weg met die vooroordelen van jullie :rolleyes: ) dan is er geen zak aan de hand. Ik snap niet waarom ik dat nog aan jullie moet verantwoorden. Hooguit omdat Bas zo dom was dit op het forum te plaatsen. :rolleyes:

Oh ja, zeker ook nooit aan belletjetrek gedaan? :!
 
Originally posted by Jacco
Hoe kom je hier eigenlijk op het forum terecht, onder het motto, mijn neefje is geslagen, ik ga het opzoeken op internet, of ben je in het echt gewoon iemand die hier NIX mee te maken heeft en wat aktie wil :?

Als je even info had doorgelezen zie je dat ik hier al wat langer meelees en dat ik al jaren gewoon niets zeg. Mijn kennis over scooters is nou eenmaal niet zo groot, dus mijn reacties zouden niet echt veel toegevoegde waarde hebben.

Mag ik?
 
Jah, vroeger wel belletje getrokken, en toen heb ik een grote boze man achter mij aangehad die m'n hand pakte en daarmee met een hamer op sloeg en sindsdien heb ik het nooit meer gedaan! Ik heb er tenminste van geleerd :!
 
Ik word toch zo ziek van mensen als jij die niet willen begrijpen dat ze fout zitten. En het nog onterrecht vinden als ze daarvoor een klap voor hun flikker krijgen.

Bas heeft opzich niks uit te praten, jij excuses moete aanbied!

Als dit niet duidelijk genoeg is jammer dan, ik stop met dit topic.
 
Originally posted by stealth2000
Ik word toch zo ziek van mensen als jij die niet willen begrijpen dat ze fout zitten. En het nog onterrecht vinden als ze daarvoor een klap voor hun flikker krijgen.

Bas heeft opzich niks uit te praten, jij excuses moete aanbied!

Over je laatste zin: Ik begrijp dat de taalwaarde op dit forum niet zo hoog ligt, ik zal het je daarom vergeven en eens niet erg diep op ingaan. :rolleyes:

En een boze man die achter je aankomt heb ik vaak genoeg gehad, dan kon je een draai om je oren krijgen. Maar nooit naar het ziekenhuis! |(

Je vond het zeker ook goed toen een paar jaar geleden een jongetje van een flat was afgegooit en te pletter was gevallen.

Dag jongens, met jullie is geen discussie mogelijk. Ik ga me niet verantwoorden voor jullie, hooguit voor Bas. Tot zienas! :W

:| |(
 
Als ik iemand in mijn hus zie lopen, sla ik hem ook helemaal verrot, kom jij dan ook wijs doen onder het motto van je kan 'm niet verrot slaan :?:?:?

En wat voor overeenkomst dan tjAAP, ik zou niet eens de deur open doen als er een stel marokanen voor staat!!!
 
Youssef warned, als je nog 1 iemand hier via het forum bedreigt, is het meteen je laatste keer.

Voor de rest, on-topic, mensen hebben gewoon van jouw spullen af te blijven, en soms werken woorden niet...

Ik denk dat ik zelf gewoon de pot verf over z'n gozer had leeggegoten...
 
Originally posted by Youssef
Over je laatste zin: Ik begrijp dat de taalwaarde op dit forum niet zo hoog ligt, ik zal het je daarom vergeven en eens niet erg diep op ingaan. :rolleyes:

Ik dacht: dat past wat meer in jouw belevingswereld.

Anyways, tot nooit :)
 
Weer zo 1tje die het gewoon voor de rest van zijn landgenoten verkloot, jammer is dat heh ;)

Het valt mij niet eens meer tegen eigenlijk, ik weet wel beter met die gasten...

Misschien die wijk maar eens schoonvegen?
 
Originally posted by Freezer
Youssef warned, als je nog 1 iemand hier via het forum bedreigt, is het meteen je laatste keer.

Sorry hoor, maar dit heeft niets met bedreigen te maken. Ik geef hooguit aan hoe fout hij bezig is geweest. Waarom ga je er meteen vanuit dat ik hem wat aandoe. Ok, goed, ik was pissed toen ik dit topic las. Maar dat van die scooter meendee ik sowieso niet.

Je hebt niets aan een gestolen scooter. Ik snap je niet Freezer, als jou dit je neefje was overgekomen was je MINSTENS ook even langsgegaan. :rolleyes:
 
Ik ga niet uitvoerig beschrijven zodat iedereen kan lezen over dat ik met totaal 4 man bij hem langs wil gaan.
En ik wil erop toelichten, dat mijn neefjes een goede opvoeding hadden, en het wel uit hun hoofd lieten om aan andermans eigendom te komen, maar dat is niet relevant.

Het punt is gewoon, als je iets wil gaan doen jegens bas, hou het voor je.

Voordeel is, niemand heeft aanstoot op jouw reakties, en dit topic waait daardoor vanzelf over.
 
mijn familie hecht zich volgens mij minder aan elkaar als dat de allochtone familie´s dat doen. als mijn neefje dat zou doen en hij zou op zoon manier teruggepakt worden, pech gehad voor hem. wij zouden dan niet met vrienden/familie ´wel even langs gaan´. ik hoop dat je neefje er wat van geleerd heeft, zoniet moet ie de volgende keer harder aangepakt worden. sim-pel
 
jammer dat dat schijt kind er niet langer last van had gehad! want die potten worden ook niet oppeens heel (en mayb die andere dingen wel die ze hebben gesloopt). Ik hoop dat ie het nog een keer probeerd en dat bas het dan met een bijl... gvd zeg beetje anderman spul slopen en gaat neefje hier een beetje lopen blaten dat bas fout zat :s het moet toch niet gekker worden.
Youssef door dat soort mensen met dat soort "kattenkwaad" krijgt de marokkaanse bevolking in Nederland een slechte naam dus bedank je neefjes zou ik zeggen vriendelijk!
 
Originally posted by Freezer
Ik ga niet uitvoerig beschrijven zodat iedereen kan lezen over dat ik met totaal 4 man bij hem langs wil gaan.
En ik wil erop toelichten, dat mijn neefjes een goede opvoeding hadden, en het wel uit hun hoofd lieten om aan andermans eigendom te komen, maar dat is niet relevant.

Het punt is gewoon, als je iets wil gaan doen jegens bas, hou het voor je.

Voordeel is, niemand heeft aanstoot op jouw reakties, en dit topic waait daardoor vanzelf over.

Ok, ik hou met gedeist. Maar ik snap niet dat iedereen zo op me in moet gaan, en als Bas zo een topic start dan lijkt het me logisch dat ik er even in reageer.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top