Kan ik hier gezeik mee krijgen ?

Status
Not open for further replies.
Als je leest zegt niemand dat hilly.....:|

Maar als ik ergens een willekeurige zin pak uit een gesprek kan de fbi me oppakken omdat het misschien de verkeerde is....

yoezoefzoef, get a life, sla bart voor zijn bek als je zo'n grote smoel hebt met je bedreigingen, of donder op, wat wil je nou bewijzen hier, je ziet toch dat je hier nooit een poot aan de grond krijgt!!! (Zonder er een klap op te krijgen met een hamer :W:W:W)
Als je echt een vent bent (16 jaar een vent wheheheheheeh) dan had je al een keer op zijn stoep gestaan en verandwoording gevraagt... (Ohw ja, als je dan toch langskomt, doe het dan alleen en niet met je hele familie erbij ;))
 
Originally posted by mbeefcake
Wat zou jij doejn dan Yousoef als jij handen in je schuur zag komen en DURE potten verf om zag vallen?

Ik denk niet dat je zo gaat zitten en dan denken "die goede oude jeugd"

Nogmaals, wacht maar eens af tot het bij een jong persoon binnen de familie gebeurt. Dan denk je er duidelijk anders over en laat je er ook geen gras over groeien! En volgens mij lult Bas dat hij de jongen later weer heeft gezien, zonder verband.
 
Jezus...wat een stelletje moraalridders hier zeg. Ik vindt het gewoon een vette actie, alleen had ik het wel anders gedaan denk ik......met de soldeerbout })
 
Originally posted by Jacco
Als je leest zegt niemand dat hilly.....:|

Maar als ik ergens een willekeurige zin pak uit een gesprek kan de fbi me oppakken omdat het misschien de verkeerde is....

yoezoefzoef, get a life, sla bart voor zijn bek als je zo'n grote smoel hebt met je bedreigingen, of donder op, wat wil je nou bewijzen hier, je ziet toch dat je hier nooit een poot aan de grond krijgt!!! (Zonder er een klap op te krijgen met een hamer :W:W:W)
Als je echt een vent bent (16 jaar een vent wheheheheheeh) dan had je al een keer op zijn stoep gestaan en verandwoording gevraagt... (Ohw ja, als je dan toch langskomt, doe het dan alleen en niet met je hele familie erbij ;))

Jacco heeft gesproken ;)
 
Originally posted by Jacco
yoezoefzoef, get a life, sla bart voor zijn bek als je zo'n grote smoel hebt met je bedreigingen, of donder op, wat wil je nou bewijzen hier, je ziet toch dat je hier nooit een poot aan de grond krijgt!!! (Zonder er een klap op te krijgen met een hamer :W:W:W)
Als je echt een vent bent (16 jaar een vent wheheheheheeh) dan had je al een keer op zijn stoep gestaan en verandwoording gevraagt... (Ohw ja, als je dan toch langskomt, doe het dan alleen en niet met je hele familie erbij ;))

Ik ben 17 :rolleyes: En jij doet nu wel stoer daar achter je PC, maar mijn familie heb ik echt niet nodig hoor voor dat stumpertje. Ik heb hem vaak genoeg gezien, en dan heb je echt niet meer dan 3 personen nodig. :rolleyes:

En Soest is niet echt dichtbij voor mij, en morgen zou ik sowieso al bij mijn familie langsgaan. |(
 
Originally posted by Youssef
Ik ben 17 :rolleyes: En jij doet nu wel stoer daar achter je PC, maar mijn familie heb ik echt niet nodig hoor voor dat stumpertje. Ik heb hem vaak genoeg gezien, en dan heb je echt niet meer dan 3 personen nodig. :rolleyes:

En Soest is niet echt dichtbij voor mij, en morgen zou ik sowieso al bij mijn familie langsgaan. |(

wow, lukt het met 3 op 1 wel. WAT-EEN-HELD :D
 
Originally posted by Jossi
wow, lukt het met 3 op 1 wel. WAT-EEN-HELD :D

Daar gaat het toch helemaal niet om? Alsof dat meteen betekent dat je 3 man nodig hebt. Verhaal halen doe je altijd met meer, sowieso als diegene thuis is, je weet maar nooit. |(
 
Originally posted by [R]unner [R]eloaded
Maar je bent wel zo zielig dat je het niet alleen kan en alsnog 3 personen nodig heb....daap
Een jongen met een hamer op zijn hand slaan, dat is pas lef! |(
 
Originally posted by Youssef
Ik ben 17 :rolleyes: En jij doet nu wel stoer daar achter je PC, maar mijn familie heb ik echt niet nodig hoor voor dat stumpertje. Ik heb hem vaak genoeg gezien, en dan heb je echt niet meer dan 3 personen nodig. :rolleyes:

En Soest is niet echt dichtbij voor mij, en morgen zou ik sowieso al bij mijn familie langsgaan. |(

Je gat mij toch niet vertellen dat jij dit allemaal thelepatisch op het internet gooit heh, kijk ons eens samern stoer doen achter onze pc's :|

En 3 man?

Ben jij zeker zo'n mannetje die met 10 man (Waren marrokanen!)een vrouw dood schopt of ben je gewoon.........BANG in je 1tje!

Ghehehehehehe


BTW, leuk forum hebben wij hier heh? gezelligheid heet dat, en die verneuk jij nou ;)
Ga lekker ff op bezoek bij je familie en vergeet dat dit forum bestaat goed ;)


:|
 
Originally posted by *EmankciN*
Wat heeft Bart hier nou weer mee te maken 8P

;)

Oeps:p

Srry bart, ik bedoelde het niet zo....

Ohw shit, er staan 3 marokanen voor me deur, ff aan me vader vragen of hij laatst nog iemand met een hamer op z'n harses heeft geslagen :W:p
 
Originally posted by Jacco
BTW, leuk forum hebben wij hier heh? gezelligheid heet dat, en die verneuk jij nou ;)
Ga lekker ff op bezoek bij je familie en vergeet dat dit forum bestaat goed ;)

Ja, leuk forum zeg! Een beetje stoer doen tegenover medeleden over het feit dat je een jongen met een hamer op zijn hand aan gort geslagen hebt.

Als het een familielid van jou zou zijn geweest had je ook wel beseft dat het niet 'zomaar het forum is!' |(

Dit heeft helemaal niets met de gezelligheid te maken, en een beetje naar je familie gaan en aankijken hoe iemand met een gebroken poot op de bank zit en doen alsof er niets aan de hand is zou jij ook echt doen hè. 8P

Nogmaals, bemoei je er gewoon niet mee, dit is niet eens een discussie waard. Je verdedigt iemand zomara zonder dat je het verhaal erachter weet.
 
Schrijf dat verhaal eens op dan Daap!

En als het gebroken was, dan zal de politie echt wel wat doen hoor, das namelijk mishandeling, maar blijkbaar denken die juten ook zoiets van;
jong afgeleerd, oud niet gedaan ;):p
 
Ik weet niet of het tot je botte hersenpand dringt...maaruh...

Jouw "fijne neefje" oid zat dus met zijn klauw in Bas zn schuur...
Dus hij is fout!!!!!!!!

Bas niet!!!

Jij mij begrijp?
 
Stel dat het mijn broertje was geweest, dan had ik t misschien een wat harde actie gevonden, maar wel 100% mijn broertjes eigen schuld.. in dit geval letterlijk: Eigen schuld, dikke bult!
 
Hoe kom je hier eigenlijk op het forum terecht, onder het motto, mijn neefje is geslagen, ik ga het opzoeken op internet, of ben je in het echt gewoon iemand die hier NIX mee te maken heeft en wat aktie wil :?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top