Kan ik hier gezeik mee krijgen ?

Status
Not open for further replies.
Hij zal wel stom zijn , allemaal dreigementen en opeens vind ie dat niemand er iets aan heeft om het recht in eigen handen te nemen...

PS : Feli Jossi :W
 
Originally posted by mbeefcake
Youssef pas maar op met je bedreigingkjes :|
En als je zo stoer bent kom dan ook ff in enschede je hand bij mij door het raam leggen...

Ik bedreig NIEMAND, als Bas het gewoon kan uitpraten is er helemaal niets aan de hand!? Zou jou het nemen als een familielid die nog jong is zomaar wat ernstigs aandoet?

Nee? Bek houden dan, dit gaat werkelijk nergens over.
 
Originally posted by Youssef
En waar basseer jij dat nou weer op :?

misschien op het feit dat jij het normaal vindt dat kleine mannetjes gaan inbreken? ( en het "spelen" noemt")

mss is dat normaal waar jij vandaan komt, maar in nederland niet...

edit: en zomaar? wat deden zijn poten tussen dat raam?
 
jongens wat doen jullie nu allemaal moeilijk om zoon klein accefietje, als de politie al dit soort dingen moet gaan uizoeken hebben ze geen tijd meer voor zinvolle dingen. dit is nu gewoon gebeurd. zodra er iemand in het ziekenhuis ligt is er rede tot een discussie IMO.

mekkeren om zulk soort kleinigheidjes, dit gebeurt nou eenmaal wel eens, ik ben ook niet te spreken over de meeste van de allochtonen maar in dit geval konden het net zogoed ook nederlandse crimineeltjes zijn.
 
Originally posted by b64
misschien op het feit dat jij het normaal vindt dat kleine mannetjes gaan inbreken? ( en het "spelen" noemt")

mss is dat normaal waar jij vandaan komt, maar in nederland niet...

edit: en zomaar? wat deden zijn poten tussen dat raam?

Kattekwaad noem ik dat! En als jij nooit kattekwaad in je jonge jaren hebt meegemaakt dan heb je gewoon een zielige jeugd gehad |(
 
Originally posted by Youssef
Kattekwaad noem ik dat! En als jij nooit kattekwaad in je jonge jaren hebt meegemaakt dan heb je gewoon een zielige jeugd gehad |(

inbreken noem ik niet kattekwaad nee
waar trek je dan een lijn tussen kattekwaad en misdaad?

en als je het dan doet moet je er maar tegen kunnen dat mensen het NIET appreciëren en je op een of andere manier dat duidelijk willen maken...

want het gewoon zeggen helpt duidelijk NIET
 
Hmmz misschien was bas wel gewoon aan het timmeren?
Dus het is dat ventje eigen risico dat dat ventje zijn hand eronder doorstak...
Ik hoop dat hij de volgende keer de hand verbrijzeld en het voorgoed afleert
 
Ok ik ga terug in me jeugd en ga kattekwaad uithalen , Youssoef pas maar op want ik ga je huis leeg roven...

Mag tog wel aangezien jij stelen kattekwaad noemt...:|
 
Kattekwaad is belletje trekken, portemoinneetje trekken oid.

Geen mensen uitschelden, of dingen vernielen Youssoef. Dan doe je maar ergens anders...
 
Originally posted by Youssef
En als jij nooit kattekwaad in je jonge jaren hebt meegemaakt dan heb je gewoon een zielige jeugd gehad |(

dan hebben veel buitenlanders hier een HEEL gelukkige jeugd gehad :|
 
Tuurlijk jongens, maak er maar inbreken van. Dat HAD het misschien kunnen zijn als Bas dit ongelovelijk domme topic niet had geopend. (en ook nog eens allemaal verkeerde dingen schrijft)
 
Originally posted by Youssef
Bla Bla bla, ik heb niets aan deze nutteloze discussie. Als Bas nou gewoon een man is en het kan 'uitpraten' morgen dan is alles weer geheel opgelost. Zulke domme acties en het recht in eigen handen nemen heeft niemand wat aan.

Een beetje 12-13 jarigen met een hamer aanvallen. |(

Uitpraten, jullie moeten je excuses aanbieden. Dat lijkt me meer op zn plaats. Bas heeft juist gehandeld, jullie zaten fout.
Jij draait et om jousef(wat een kutnaam)
 
Originally posted by b64
dan hebben veel buitenlanders hier een HEEL gelukkige jeugd gehad :|

ja laten we er voor de verandering weer is een "wijhatenmarrokanentopic" van maken HE :|
 
Youssoef als je nou eens een beetje normaal nadenkt zal je wel snappen dat je famillie lid fout zat...

Want leg dan eens uit wat hij met zijn hand in het schuurtje van Bas deed zonder toestemming van Bas...


Bas zat niet fout , en nu kan je wel een beetje zielig gaan doen erover , maar Bas heeft juist gehandeld...KLAAR
 
Wat zou jij doejn dan Yousoef als jij handen in je schuur zag komen en DURE potten verf om zag vallen?

Ik denk niet dat je zo gaat zitten en dan denken "die goede oude jeugd"
 
Originally posted by Youssef
Kattekwaad noem ik dat! En als jij nooit kattekwaad in je jonge jaren hebt meegemaakt dan heb je gewoon een zielige jeugd gehad |(

mijn ouders hadden eigenhandig mijn poten gebroken als ik zulke "kattenkwaad" uithaalde... maarjah zeg maar waar je woont dan neem ik morgen mijn buurkinderen mee en laat ze wat vernielen met het excuus dat het ook kattenkwaad is...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top