This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Kabinet valt, en nu?

dan gaat hij of afstand moeten doen van zijn uitspraken, of lekker in de oppositie door blijven mauwen. er zal geen partij zijn die met hem in coalitie wil gaan met deze manier van "politiek" bedrijven
 
Oftewel: een deel van zijn aanhang zal afhaken als Wilders compromissen gaat sluiten of het kabinet (als iemand de coalitie aandurft) valt weer snel. 1 + 1 = 2?
 
CDA en VVD hebben al aangegeven een coalitie met de PVV te willen vormen als er goede afspraken gemaakt worden.

Maar we zullen zien.
 
Komt echt wel goed met de PVV, die zeggen tenminste wat het land denkt maar niet durft te zeggen. Het is nu gewoon tijd dat er iemand opstaat en zegt wat er aan de hand is. En niet zoals dat linkse gelul en alles maar bedekken onder de mantel der liefde. Wilders wordt toch geen MP en zoals al eerder gezegt moet alles eerst door iedereen goedgekeurd worden. En zijn standpunten zijn niet alleen op Marokkanen gericht, ouderen en dieren zijn ook voor hem belangrijk bijvoorbeeld. Het is toch niet normaal dat mensen die nooit hebben gewerkt en alleen maar in de bak zitten het beter hebben dan bejaarden!? Bejaarden mogen blij zijn als ze eens in de 2/3 dagen buiten komen en gevangenen hebben recht op een x aantal minuten per dag.

Neem nou ook die stembiljetten in het Turks, dat gaat toch helemaal nergens meer over. Gewoon keiharde afspraken maken waar iedereen zich aan moet houden, doe je dat niet moet je het maar voelen. Minimum straffen voor bepaalde zaken moeten gewoon fors omhoog. Wie niet horen wil moet maar voelen!
 
Tuurlijk kan ik me ook wel vinden in een enkele uitspraak van Wilders, hij moet alleen eens met concrete en haalbare plannen komen in plaats van alleen maar stennis schoppen en kut roepen, want dat kan elke mongool..
 
Last edited:
Na de verkiezingen zal hij wel moeten met zijn standpunten, van mij hoeft hij ook niet persé MP te worden. Zolang de PVV maar een flink aantal zetels krijgt.
 
Na de verkiezingen zal hij wel moeten met zijn standpunten, van mij hoeft hij ook niet persé MP te worden. Zolang de PVV maar een flink aantal zetels krijgt.

grote onzekerheid dus. We hebben geen enkel idee wat hij van plan is.
 
Nou dat valt wel mee dus.
Maar dat "met harrie spelende" is ook een zekerheid

je ziet nu Wilder btw al wat tactischer worden. Hij weet ook dat hij moet gaan samenwerken.

Jammer dat deze val veel onzekerheid bij bestaande zaken zoals het rookverbod heb ik gelezen. Dat kunnen we net niet hebben imo.
 
ik ben het niet echt met wilders een hoor, maar het enige wat ik er wel van mag is dat hij iig wel duidelijk is.
Je moet je als simpele burger nogal flink inlezen over alle partijen om te weten waar ze precies voor staan.. vvd/d66.. ik weet niet zomaar precies waarom hun mijn stem zouden moeten krijgen of niet.

wilders roept altijd van alles.. voornamelijk onrealiseerbaar en totaal nutteloze dingen maar hij krijgt zo wel media aandacht.
\
 
Dat is de Spijkenisser 'waan van de dag'. Word je daar gehersenspoeld ofzo, Robert

Zo inderdaad, typische Wilders aanhanger :+

Maar ik ben wel nieuwsgierig naar Wilders met macht, dus stiekem hoop ik wel een beetje op een overwinning voor hem.
 

http://www.vvd.nl/standpunten/overzicht