Jubbega Picts + Movies

Originally posted by Manta
2e was NRG uit gietkerk, een van die lui zit hier op forum als bite_me_design.

Vette pics dragsterlover, ik sta er ook mooi op met m'n rooie broekie :p

Ennehm mijn 60pics komen morgen denk ik :)

Klopt 2e was NRG uit oenkerk trouwens, wij -> Bite me Design en Jusseb komen uit Giekerk, en wij zijn weer maten van Michiel de eigenaar en Frans de bestuurder.
 
Originally posted by rs rullezzz
ja denjk het ook wel maar jammer dat de jager er niet was met hun nrg had wel wille weten wat ze tegen deze kerel konden

Was idd heel erg jammer dat de jager er niet was met hin NRG :(

maar reed twins nou met evo of speed?
 
Hallo

hmm now iam back @ home from Jubbega...

This was my first sprint @ Jubbega and my Scoot was not "abgestimmt". But 8.6... is a good time. The Orange NRG was good, but in the second run he has got probs with his Killer...

115-1085081668.jpg


115-1085082627.jpg



The first heat was not good, because i have been to nervous :).

greetz David
 
Originally posted by S`acht
115-1085081402.jpg

met polini zijn ze snel maar als ze willen winnen ...
.............
Gooien ze het malossi blok aan de kant en gaan ze met weer met het vertrouwde Polini verder, Ik had geen andere uitlaat zo snel liggen en verwachte dat deze het toch goed zou doen, so what the heck.
Het bleek de snelste scooter van allemaal, maar de tijden spreken helaas anders. Als het kan binnenkort op de bank, mogelijk voor een nieuw record (met 24 vlakschuif.)

Vandaag na terugkomst uit Jubbega nog gesprint mat de 3 zips. Ik hoop dat Patrick tijd heeft voor de volgende sprintwedstrijd.
Dan kunnen we hopelijk beter laten zien wat er toch echt in zit.


BTW, erg leuk om een keer zelf mee gereden te hebben, dit is echt gaaf, dit zouden we vaker moeten doen !

Heeft er iemand definitieve uitslagen van de scooterklasse?
 
Idd, je kan zeggen wat je wil maar ze knallen gewoon kk hard :).

Maarja er zitten altijd wel een paar zeikerds tussen die weer wat te mekkeren hebben.Kom eerst zelf maar eens met wat beters wat hoog op de bank scoort en ook nog eens heel erg goed meekomt @ sprints.Dan heb je nog enigzins recht van spreken :p

Nou geen gezeik meer.
 
Al de twins zip's met evo tuned cilinders, uiterst verschil in ontsteking, carb en uitlaat.
Voor de duidelijkheid is de zip op bovenstaande foto met 24, de rest met 28 mm.

EN het zijn SCOOTERS, geen kale framen ! mijn mening ( en die van velen ) is dan ook dat deze eigenlijk in een apparte klasse zouden moeten worden ingedeeld.

Het is vanzelfsprekend dat je van een frame niet kunt winnen, het wordt nog moeilijker als je moet winnen vanwege de " ons kent ons" mentaliteit in Jubbega. Klaarblijkelijk hebben sommige "insiders" privileges mbt. regelementen.
 
ff 1 ding uit de weg te helpen verschie rijd nog maar met 70cc.

dus niet met 80c wat er hier gezecht werd!

knap staltje werk!

groeten rob
 
Ik vergeet bijna te vermelden dat het weer een zeer geslaagde dag was met een goede proffesionele organisatie.

4 scooters in de top 15 ( correct me if i'm wrong )

Ik ben weer voor even tevreden.

Een minpunt : het is erg storend dat je bij de startopstelling steeds aan je armen getrokken of zelfs geduwd wordt. Dat haalt je compleet uit je concentratie. Knapen duwen ze zelfs met twee man sterk over de streep, heb ik op de videobeelden gezien.

The Ant
 
Originally posted by S`acht
aaah wist ik niet mja gewoon van polini "rommel" en kunnen de power van malossi niet beheersen en afstellen :p
ej dickhead
dat was alleen un speed pijp verder was ut polini pretspul
dus kwats niet uit je nek aub
no offence
 
Back
Top