Jubbega Picts + Movies

Originally posted by Aprilia_area 51
btw... mina toch maar eerste plaats? :rolleyes:
Ja minarelli 1e, maar 2e was Piaggio met meer weerstand en scheelde maar 0,1 sec. Dus zeeer netjes van Piaggio :rolleyes:
 
Originally posted by Aprilia_area 51
zit hem dan toch in de naam he 8)

btw... mina toch maar eerste plaats? :rolleyes:

Zet maar is een zelfde setup op een pia blok en leg dat onder dat frame ;)

Maarre, die van schie reed met 80 cc Btw
 
Originally posted by Ruben_09
Ja minarelli 1e, maar 2e was Piaggio met meer weerstand en scheelde maar 0,1 sec. Dus zeeer netjes van Piaggio :rolleyes:

en dan had de mina ook nog een beter frame opzich.
maarjah gaat aardig gelijk op vind ik.
 
Allemaal heel leuk , maar die Van Schie moeten ze niet meetellen VIND IK.
Het is geen scooter , alleen maar het blok.
Doe het blok van een Twins , Koopmans , De Jager eronder en van schie zal in t stof bijten.

Er is pure winst in de start door het lage zwaarte punt
 
Misschien willen sommige mensen echte competitie ipv domweg gasgeven en hopen dat je t meeste vermogen hebt.
 
Originally posted by JohnB
Allemaal heel leuk , maar die Van Schie moeten ze niet meetellen VIND IK.
Het is geen scooter , alleen maar het blok.
Doe het blok van een Twins , Koopmans , De Jager eronder en van schie zal in t stof bijten.

Er is pure winst in de start door het lage zwaarte punt

ja denjk het ook wel maar jammer dat de jager er niet was met hun nrg had wel wille weten wat ze tegen deze kerel konden
 
Misschien willen sommige mensen echte competitie ipv domweg gasgeven en hopen dat je t meeste vermogen hebt.

ik heb ook veel snelle scoots gezien die een slechte tijd neerzetten. en wat doe je dan op een scoot alleen toch maar gasgeven?
 
t was wel vet :D was er trouwens nog iemand met een zwrate suzuki swift die een opel astra achter zich aan had?:D whahah

mjah.. jammer dat ik niet meer scoot heb :p
 
Originally posted by Wokkel @ Sr
t was wel vet :D was er trouwens nog iemand met een zwrate suzuki swift die een opel astra achter zich aan had?:D whahah

mjah.. jammer dat ik niet meer scoot heb :p

Die kanslooschen heb ik gezien ja , beetje jammer dat ze t stoer vonden om voor een paar koeien in hun 1 te gummen zonder daadwerkelijk vermogen onder de kap te hebben liggen
 
Originally posted by sr-johan
ik heb ook veel snelle scoots gezien die een slechte tijd neerzetten. en wat doe je dan op een scoot alleen toch maar gasgeven?

:| probeer maar eens je gewicht te behouden, en meteen volgas geven kan dus no way op zon setup, was wel te zien bij sommigen die hem met moeite op de grond konde houden

-Tom
 
probeer maar eens je gewicht te behouden, en meteen volgas geven kan dus no way op zon setup, was wel te zien bij sommigen die hem met moeite op de grond konde houden

k ben ik 100% met je eens

maar wrm heb je dan zoveel PK op een sprinter? ik bedoel alleen maar je hebt geen reed aan zoveel pks. er waren ook puchies met mis 13 pk een een uber brakke koppeling die een tijd neerzette van net iets onder de 10 sec
 
Ik heb wel veel respect voor die jongen die op dat dign van dijkman rijd.

Tering die kan goed rijden 9||6

Van schie was ook mooi, dat is pas een echte sprinter.
 
Originally posted by rieju-pim
Ik heb wel veel respect voor die jongen die op dat dign van dijkman rijd.

Tering die kan goed rijden 9||6

Van schie was ook mooi, dat is pas een echte sprinter.

die gast met die 2 rs weet ook wel wat hij doet die dingen gingen ook als en speer
 
die paar seconden eraf halen is heel moeilijk en daar heb je heel veel pk voor nodig!

Originally posted by sr-johan
k ben ik 100% met je eens

maar wrm heb je dan zoveel PK op een sprinter? ik bedoel alleen maar je hebt geen reed aan zoveel pks. er waren ook puchies met mis 13 pk een een uber brakke koppeling die een tijd neerzette van net iets onder de 10 sec
 
Originally posted by JohnB
Die kanslooschen heb ik gezien ja , beetje jammer dat ze t stoer vonden om voor een paar koeien in hun 1 te gummen zonder daadwerkelijk vermogen onder de kap te hebben liggen

je bedoelt die swift?
 
Back
Top