wheelie*zip Insane J-SLfreestyle 19 May 2004 #542 Zal moeilijk worden aangezien er zoveel van zijn Maar ik denk dat mijn scooter zo slecht wegkomt omdat de vertanding gewoonweg te lang is beetje jammer dat ik daar nu achter kom, maja, het hoort erbij he Gewoon meedoen, ik zie wel...
Zal moeilijk worden aangezien er zoveel van zijn Maar ik denk dat mijn scooter zo slecht wegkomt omdat de vertanding gewoonweg te lang is beetje jammer dat ik daar nu achter kom, maja, het hoort erbij he Gewoon meedoen, ik zie wel...
SSR Lycorda .GC only. 19 May 2004 #543 Jur je zip loopt toch retegoed voor een gilar, zover ik dat kan zien in de filmpjes gewoon vlammen:~
A-Bizar - 19 May 2004 #546 HEEFT IEDEREEN AL WATER IN ZIJN SYSTEEM? damn hoorde ik gister ineens.... mag alleen water in je koel systeem zitten. Wist iedereen zker al?
HEEFT IEDEREEN AL WATER IN ZIJN SYSTEEM? damn hoorde ik gister ineens.... mag alleen water in je koel systeem zitten. Wist iedereen zker al?
A-Bizar - 19 May 2004 #548 damn waar? ik mis echt alles hier :'( eddit: gevonden : http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?s=&threadid=60887&highlight=water Last edited: 19 May 2004
damn waar? ik mis echt alles hier :'( eddit: gevonden : http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?s=&threadid=60887&highlight=water
Sandokan 19inch Bitchass 19 May 2004 #549 Zijn ze gek geworden daar in friesland met wielborgingen en water in je koelsysteem
SSR Lycorda .GC only. 19 May 2004 #550 nee zijn veilig en goed voorberijd geworden kan het ze niet kwalijk nemen, op zon groot evenement kun je je geen onnodige ongelukken veroorloven -Tom
nee zijn veilig en goed voorberijd geworden kan het ze niet kwalijk nemen, op zon groot evenement kun je je geen onnodige ongelukken veroorloven -Tom
Nylez Ziploos 19 May 2004 #552 Iemand enig idee op welk station je moet uitstappen? Wat dus het dichtst in de buurt van jubbega is?
-arthur- Suzuki TL1000R 19 May 2004 #556 kijk een paar pagina's terug, daar heeft aerox evo 70 een tabel gepost, vanaf utrecht zal het hetzelfde zijn als hou jij gaat :W ps. k heb er echt veel zin in
kijk een paar pagina's terug, daar heeft aerox evo 70 een tabel gepost, vanaf utrecht zal het hetzelfde zijn als hou jij gaat :W ps. k heb er echt veel zin in
SSR Lycorda .GC only. 19 May 2004 #558 sta gewoon te springen, moet al ubervroeg op maar dat boeit niet, kan toch niet slapen
Manta Oldskool membert 19 May 2004 #560 Originally posted by zip actje is het verplicht met kappen rjden ofniet?? Click to expand... Nee hoor is niet verplicht.
Originally posted by zip actje is het verplicht met kappen rjden ofniet?? Click to expand... Nee hoor is niet verplicht.