This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Jubbega Brommersprint - 20 mei

Originally posted by Gomer_pyle
Denk dat het moeilijk wordt. Ze proberen je alle meetings al te ontlopen :*

Onbewust ...of toch stiekum expres :'(

Last edited by a moderator:
Ik zie al een kleine buslading Helmonders achter Sander aanrennen..

Hebben die honden van beertje met moeilijke argentijnse namen niet een fokverbod enzo?

Originally posted by Beresnel
Echt niet sanderke! wij gaan jou Meeten! let maar op

Best na het sprinten of ervoor?....ben te herkennen aan mijn.....uuhm...rotkop???

Originally posted by Ralf
Ik zie al een kleine buslading Helmonders achter Sander aanrennen..

Krijgen we van die voetbalrel taferelen

het is toch wat, kom ik uit GERWEN en scheld ie me uit voor Helmonder!! nota bene een dorpsgenoot (ik zou haast willen zeggen dorpsge...k !

Originally posted by Beresnel
het is toch wat, kom ik uit GERWEN en scheld ie me uit voor Helmonder!! nota bene een dorpsgenoot (ik zou haast willen zeggen dorpsge...k !

Omg, waarom denk ik dan dat je helmonder bent? Type-casting ofzo heet dat dacht ik Straat?

Komop, is toch inkoppertje als ie zegt 'Aan mn rotkop'

Ik help Beer alleenmaar Sander te meeten, dat wil hij zo graag...

tis al goed .ik woon daar waar die herrie vandaan komt 80cc 125 cc en 3 x 70 cc scoot. en nu ook een grasbaan racertje 4 wiel drive. (enne niet op het kamp)

ik zeg toch ook niet da gij uit Huize padua komt "type Casting"

Het spijt me verschrikkelijk :*

Ik heb nog nooit een scooter gezien waar je dan ook maar trots op moet zijn in Gerwen, er rijd like 1 DiTech in hele dorp..

Kijk ff wemeldingen threat filmpje met die SR, voor jubbega hebben we een speciaal project gemaakt (heel mooi en snel!!)
o.a. pia compleet Pollini

daar zijn we echt wel trots op!!