This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Jubbega Brommersprint - 20 mei

Mja, ze hebben nu 180 inschrijvingen in totaal. Had ff gebeld ivm. borging bij een italjet dragster.

Wat goed voor elkaar moet zijn is:

-Balhoofdspeling (Geen dus :+ )
-Banden (moet niet in de staat zijn van dat de touwlijnen er al bijna doorheenkomen)
-Borging velgen. Het is dus zo, dat elk bout geborgd moet zijn.. Mensen met SD blokken is dit vrij simpel (met de zelfborgende ring uiteraard, en voor wie geen risico wil nemen ff een stukje staaldraad er door.). DD Blokken is iets anders, pak gewoon een stuk lang draad, en haal die door alle boutjes heen. Dus in een Ring zeg maar.
-Remmen

Mensen die mij met iets willen aanvullen, doe dit svp, want dan kunnen we zo kort mogelijk zijn @ keuringen. Ze gaan geen risico's nemen is me net verteld, dus twijfelgevallen zijn gewoon niet rijden tot het goed is.

Originally posted by Fpr-membah
Moet je bij runner achtervelg dus die 5 bouten aan elkaar borgen met een draad?

std zit er bij een runner al een borg pen.

Die 5 bouten borgen ga ik dus echt niet doen he.
Lijkt me bullshit dat ze daar om gaan zeuren. Als ze gaan zeuren denk ik dat 90% afvalt met het sprinten en kenne ze van mij de *** krijgen want dan doe ik gewoon lekker niet mee.

Ben wel gek maar niet zo gek om al mijn bouten te gaan borgen als de as al geborgt is.

Hoe groot is de kans dat op 150 meter al mijn bouten eruit vallen terwijl ik hier al jaren mee rij....

8P 8P 8P

Met zo een borgpen is je wiel toch geborgd? In je as is de normale manier hoor.. Al vaker gezien @ 125 racers en dergelijke.. Daarmee mag je echt wel rijden or..

ja je wiel isal geborgt @ je as zelf wat enrico zegt zit al dikke moer hard aandraaien en gaan

mijn reactie ging dus hierom....

Originally posted by Fpr-membah
Moet je bij runner achtervelg dus die 5 bouten aan elkaar borgen met een draad?

ik weet dat bij pia al een brogpen zit maar dit hier boven lijkt me bullshit en anders doek gewoon niet mee

eddit : of hadden jullie het tegen marcel???

ik zie het zeg maar nu pas 8P

Zo had ook ff gebeld, en idd, als je het gewoon netjes hebt ( bij mina dan in dit geval), en locktide de moer dan was het opzich ook goed, ik zei zelf ook, je kunt ook een beetje kit erbij doen, aan het einde waar je zegmaar nog draad ziet, daar kit op doen zodat de moer er ook niet makkelijk vanaf kan draaien.

De firefox is nog niet helemaal klaar, ook nog nie helemaal perfect afgesteld maargoed, gewoon meedoen is al leuk!

hier ff foto tje, weinig lui die hem nog gezien hebben@forum, heb hem nog nie bij projecten staan...

:W :W :W

Edit: zo ff andere gepakt, iets oudere maar oke...

Last edited:
Kzit ook met het vervoer, kheb ut niet
Kwoon in Groningen maar niemand die ik verder ken gaat heen maar miss kan ik nog wat regelen voor donderdag khoop van wel...

wohowee het begint te kriebeln het zipje staat zo goed als klaar voor jubberga.. nog wat kleine dingetjes

Voor mij en Jasper wordt et ook redelijk krapjes... Voor mij is het afstellen een probleem, het wordt spannend of ik em nog goed afgesteld ga krijgen voor Jubbega, en Jasper die moet nog wachten op z'n vertanding... zodra die die terug heeft, moet hij nog afstellen en klooien...

En dan is het ook nog maar de vraag of Jasper wel vervoer heeft Ik heb zowieso vervoer... Ik ga samen met Rob. Dus dat komt goed...

We zien wel hoe m'n scooter het gaat doen daar, zoals ik al vaker heb gelezen... "de snelste zal ik niet wezen, gewoon meedoen is al leuk" maarja, je wilt tog voor jezelf een zo laag mogelijke tijd scoren !

Dus we gaan ons best doen We zien et wel...

mja, ik heb bij me achterwiel dus gewoon 4 borgmoeren(aerox)
allemaal vrij nieuw, dus zit wel goed.
ik neem voor de zekerheid gewoon het regelement mee waar het dus NIET in staat...
verder is het nog wachten op me nieuwe cilinder en dan branden maar. })