This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Jubbega Brommersprint - 20 mei

Originally posted by GROSSIE@aerox
ja je achterwiel moest geborgt zijn tog?

hmmmz, lees ik hier dat ik een gat in me achteras moet boren ? :S

waar staan nog meer van dit soort dingen ? ik heb er niet echt op gelet namelijk, stond ook niet op de site...

wij (x-clusive, bruce lee and blaaspinda) komen ook..

Iemand enig idee hoelang het rijden zal zijn vanuit tilburg?

mvg Jerm.

Originally posted by BlaAsPinDa
wij (x-clusive, bruce lee and blaaspinda) komen ook..

Iemand enig idee hoelang het rijden zal zijn vanuit tilburg?

mvg Jerm.

denk 3 uurtjes, wij doen er vanuit utrecht ongeveer 2.5 uur over.

Kijk, het is egt niet zo dat elk achterwiel geborgt moet zijn, want standaart heeft ook niet elke scooter dat. En ze zullen er ook niet naar kijken als jij bijvoorbeeld een kapje over je achterwiel moer heen hebt, zodat ze het niet zien... Mar als ze wel een niet geborgte achterwiel zien, dan kunnen ze gaan zeuren maja, gewoon zeggen dat dat standaart ook niet is...

Originally posted by aerox-evo70
hmmmz, lees ik hier dat ik een gat in me achteras moet boren ? :S

waar staan nog meer van dit soort dingen ? ik heb er niet echt op gelet namelijk, stond ook niet op de site...

tja dan moet je maar piaggio kopen he

neej geintje hoor :* maar ik denk niet dat ze echt een probleem gaan maken. Ik weet t natuurlijk niet zker maar het lijkt me stug....
Volgens mij zijn er maar weinig mensen die het in orde hebben op mina enzo.

En wat... je uitlaat is toch je borg pen/staaf 8P

eddit: ik had over wheelie*zip zijn post heen gelezen.... maar ik ben het dus wheelie*zip eens

std mag je ook maar 45.8P

Originally posted by sr-johan
std mag je ook maar 45.8P

met de zelfde ongeborgde achteras rijden ze in italie , spanje , frankrijk enzo gewoon onbegrenst. ( daar zijn ze voor gemaakt )

En ze zijn echt niet getest tot de 80 oid. Meestal zorgen ze er wel voor dat dit enorm veilig is.

Mol zei dat ze hier wel aardig scherp op zijn.

Hij had voor mina scooters ook wel een truucje, maar kan het zo niet meer vinden, misschien dat ie dat zelf nog even toe kan lichten?

:! ik wil het dan ook wel graag weten :X

mja, ik heb een dragster en daar zit weer zo`n stuk van de ophanging aan mijn wiel vast dus ipc zit het wel goed.. DENKS!

Originally posted by Marcel-NRG
zoek gewoon 1 uit in jubbega.. en als je daar bent volg je de scooters :O

ja mja k weet niet hoe groot jubbega is

Dalijk verdwaal ik in Frysland en dan kom ik er nooit meer uit

Ik ben ook keihard aan het beunen, blok zit eindelijk inelkaar, nu nog ophanging voor radiateur+tankje e.d maken. Dan nog afstellen enzo, ik hoop dat ik het ga redden, en dat het vermogen een beetje mee wil zitten

Alleen een probleem...ik wil PERSE zelf rijden, en aangezien ik 85 kg weeg, word ik waarschijnlijk weggeblazen door mensen met 3 pk minder, maarja...dat nemen we dan maar voor lief.