nee jij bent fijn vriend, stop eens met zeiken..RobinV said:Pff dan ben je al de zoon van PIET PAULUSMA en dan ben je ookal als een mongool bezig :L
Hoeveel dieper kan je nog zinken
ABT said:Even voor de duidelijkheid, ik heb niets tegen Johan van Schie, ik zie hem eerder als voorbeeld, maar de organisatie behartigd zijn belangen (waarschijnlijk ongewild) iets te veel.
Ik zou juist graag in wedstrijd verband tegen hem willen rijden, dus daarom hoop ik in Genemuiden wel mee te mogen doen want dat is de laatste keer dat Johan rijdt.
Ook nog iets: Dat je een 2-cilinder bouwt wil nog niet zeggen dat je dan meteen wint, het blijft gewoon een 80cc 2takt. Wel begrijp ik dat ik ermee een hoge verwachting waar moet maken, maar dat is niet anders:+
Hans F. said:hopelijk toch nog wel lekker gebierd?
marit said:Mijn god bier in overvloed. en Aad heb ook aardig wat bier op
volgens mij of hij zag er gewoon zo suffig uit van vermoeidheid.
ABT said:Bedankt voor het compliment
:+
Maar Hans, het bier smaakte inderdaad prima, de pannekoeken van Sietse ook trouwens :W
JusSeb said:Kortom, slim.
Stoppen aan de top.
ABT said:Maar Hans, het bier smaakte inderdaad prima, de pannekoeken van Sietse ook trouwens :W
RobinV said:Pff dan ben je al de zoon van PIET PAULUSMA en dan ben je ookal als een mongool bezig :L
Hoeveel dieper kan je nog zinken
Mol said:Volgens mij is het zo dat nadat de 2e stage lampen gaan branden je nog een vaste tijd hebt tot de lichten aan gaan. Zo hoort het voor zover ik weet iig wel bij een officiele kerstboom zoals ze deze ook bij dragraces gebruiken.
Dat het snel is ben ik met je eens, maarja zo is het nou eenmaal. De toppers hebben er iig geen problemen mee.
wat was er toen dan?[5th]Tom. said:Dan had ie imo een jaartje eerder moeten stoppen.
Nog voor damwoude. (herinnerd zich hoe gruwelijk sportief van schie was)
Bart.T@zipsp said:wat was er toen dan?
PetriK said:waarom maakt ie een verschil in zijn sprinter speciaal voor de finale :X