This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Jubbega 2006 - Hemelvaart 25 mei

RobinV said:
Pff dan ben je al de zoon van PIET PAULUSMA en dan ben je ookal als een mongool bezig :L

Hoeveel dieper kan je nog zinken
nee jij bent fijn vriend, stop eens met zeiken..
trouwens, beter was je persoonlijk erop af gestapt als jij iemand iets ziet doen wat in jouw ogen écht niet kan.. en als je dan een beetje NORMAAL doet zijn de meeste mensen echt nog wel in staat om ermee te stoppen

Hmmm ja Aad, iedereen verwacht dat ie teringhard optrekt.
maarja ik weet het ook niet, toen ik mee was op de testbaan, toen
begon het te plenzen en heb er nog niet veel van gezien.
Ik vind het echt klote dat ik dat vrijgezellenfeest heb.

Hans F. said:
hopelijk toch nog wel lekker gebierd?

Mijn god bier in overvloed. en Aad heb ook aardig wat bier op
volgens mij of hij zag er gewoon zo suffig uit van vermoeidheid.

marit said:
Mijn god bier in overvloed. en Aad heb ook aardig wat bier op
volgens mij of hij zag er gewoon zo suffig uit van vermoeidheid.

Bedankt voor het compliment

:+

Maar Hans, het bier smaakte inderdaad prima, de pannekoeken van Sietse ook trouwens :W

ABT said:
Bedankt voor het compliment

:+

Maar Hans, het bier smaakte inderdaad prima, de pannekoeken van Sietse ook trouwens :W

was maar grapje Aad, weet je toch ???? ;-)
maaruh nog naar lage weg vanaaf ?

RobinV said:
Pff dan ben je al de zoon van PIET PAULUSMA en dan ben je ookal als een mongool bezig :L

Hoeveel dieper kan je nog zinken

:L

ach ik verlaag me nog niet tot jou niveau iig :*

jammer dat V. schie ermee stopt, altijd een een geduchte concurent geweest! Iemand die weet wat er met zijn sprinter gebeurt, of komt die op de kast te staan?

erg leuke dag gehad gisteren!

we waren woensdagavond naar een camping gereden om zo niet om 05.00 op te hoeven staan...
maja, als je pas rond 03.00/03.30 gaat pitten...
08.00 opgestaan, gewassen, opgeruimd en naar de sprintplek gereden...
daar brommer uitgeladen en ff bij een forummember onder de tent kunnen stallen...bedankt nog daarvoor!
daarna gekeurd, startnummer opgehaald(184) en weer terug...
toen de gpr bij een ander onder de tent gedumped en vervolgens veel oude bekenden en nieuwe bekenden gezien...
bij de sprint was t jammer dat ik mijn start verneukte, maar het was vooral jammer dat er maar 1x gesprint kon worden in de prostock...:|

daarna carb leeg laten lopen, rommel ingeladen en opgeruimd en naar huis gereden..
kwas om 19.08 vertrokken en was alweer om 20.30 in de jan van galenstraat(amsterdam)

iig big respect voor v/schie...spijtig dat hij er mee ophoud!

@Aad,
ziekelijk mooi geluidje maakt je machine man!

Ik betwijfel het toch zwaar. Was voor mij ook echt niet de eerste x met dit systeem

Volgende x (die er niet komt dacht ik) eerst in positie gaan zitten en dan de sensor in rollen....

Bart.T@zipsp said:
wat was er toen dan?

Toen waren de tijden van de halve finale gebruikt voor de einduitslag omdat het toen begon te regenen. En daar was hij niet blij mee omdat hij altijd de snelste tijden in de finales rijd omdat hij daar zijn sprinter op aanpast heb ik gehoord.

als je sirrieus met afstellen bezig ben dan is elke dag je afstelling van carb en vario anders.

denks niet dat je zeg maar paar dagen van te voren kan testen en zeggen dit is de afstelling.

denk dat johan daarom blijft sleutelen op een wedstrijddag

dat doe ik zelf ook bij de sobw scooter race,