Jubbega 2006 - Hemelvaart 25 mei

Nja, je hebt gewoon ongelijk. frame aanpassingen = Xtreme klasse. Anders had ik ook mooi met m'n slider inde std. scooterklasse kunnen rijden :)

ZHTuning said:
xtreme klasse was vol, dusjah wat moet je dan hè als je ff wilt rijde :p

ja een std klasse hok bouwen, of gewoon wachten en branden op aftermeeting!

regels zijn regels :).

Hulde aan DJ @ constante toeren tot 135 km/h :W!

Razma said:
onder andere die ja..
maar nog een stuk of vier anderen

2. De brommer dient in rijtechnische veilige en deugdelijke staat te verkeren (bijv. geen scherpe uitstekende delen of niet beschermde draaiende delen)
191-1148637450.jpg

:X

... koelvloeist lekje ?
191-1148637295.jpg

Die 2e kijk ophanging :X Blok + Scooter klopt niet helemaal volgens mij @ ding liep ook nog vast net voor de finish :+

Jaja dat was weer lachen ondanks het weer.
maarja we hebben in ieder geval een 1ste een 2de en een 3de prijs in de wacht gesleept. Die jongens doen het goed. hopelijk ook in damwoude.
Ik hoop dat de 2 cillinder dan wel mee mag doen. jammer dak daar niet aanwezig kan zijn. ben wel beetje brak nu.
doei
groetjes.

Zie een paar mensen een paar pagina's terug het hebben over een achterstaaf @ de std scooterklasse :)

Dit is weer zo'n punt wat echt niet duidelijk in het regelement staat :), geld trouwens ook voor de voorvork (vast/verend)

Ik reed zelf ook met een achterstaaf @ de std scooterklasse :), had trouwens wel een achterveer meegenomen om problemen te voorkomen.....

Mikkel said:
Dat was dus Jules @ forum.
Ik zat nog te bbq-en onder de partytent :*

Maargoed, verder zijn we ook niet echt stout geweest hoor RobinV.
Kheb verscheidene mensen chagerijnig zien kijken onder hun partytentje, maar ze weten gewoon nix om het wel gezellig te maken.
Ook een beetje jammer.
Maar tja daar hebben wij iig verder geen last van gehad :winner:

ik was ook aan het baggeren boeie mocht niet 2 baan dus dan maar grasbaan boeren noujah, zal dr maar trots op wezen dan :+

mikkel de BBQ was erg gezellig:d
Wij kregen m alleen aan met bezine en pleepapier maarja toch gelukt dankzei jullie gesponsorde kolen :D

Dat was inne dus die daar foto's zat te schieten :o. Ik heb de meeste mensen nog niet in het echt gezien dus ken jullie niet 8P. Had een zwarte kappa jas (achterkant bruin van de drek) en men must was ook bruin geworden ipv wit 8P.
2 x bijna op de bek met men scooter
2 x de verkeerde kant opgestuurt 8P
zeiknat geregent.

Maar toen de sprints begonnen vermaakte ik me wel :).

Toen ik die groene rox zag dacht ik dus ook al van wat die heeft gedaan. Ding zag er zo strak uit maar allemaal modder er op.

Later toen we wegreden was er een hele groep die zo dicht op je reden dat als je remde je die gene wel in de acterkant kon hebben 8P. Zo was ik dus bijna bij een deur van een auto omhoog gereden die dara stond met aanhangwagen met die blauwe aerox er op. 1 met een plamuur fase achterkap/monoseat....

Filmpje komt over 5 min. Hij upload nu en is op 94%

Edit: filmpjuuuu :D

http://rapidshare.de/files/21446767/Jubbega_2006.wmv.html

verwacht niet veel bijzonders dan moet ik een 1 gig geheugen kaartje hebben.... Moet ff sparend aarvoor dan kan ik mooiere filmpjes maken :)

JusSeb said:
Dat mag dus niet, en je voorvork moet veren :+

Gingen ze bij mij zeiken, ding veert wel.

Jij heb tog ook een achterveer die vast zit?

Naja bij is duidelijk te zien dat het niet meer veert (achter) en werdt niks van gezegd :)

keesz said:
ik was ook aan het baggeren boeie mocht niet 2 baan dus dan maar grasbaan boeren noujah, zal dr maar trots op wezen dan :+

Jij bent de king :L

magoed, jubbega:
kwart over 4 ging de wekker :X
Ik opgestaan me pa wakker gemaakt, aanhanger aangekoppeld en gaan inlaaien. Toen mn vriendin wakker gemaakt toen met zn allen wat eten gepakt en gegaan richting jubbega rond half 6/ kwart voor 6.
Aankomst: het miezerde wat maja tent opgezet en gaan keuren.
Toen afgewacht, toen tussen 1 en 2 ff naar een cafeetje gegaan in jubbega :P
Toen de sprint: Me start was goed, rest weten de meeste wel, liep is kaduuk.
Al met al toch een leuke dag gehad.
Savonds nog naar de mac gegaan bij steenwijk :)

even over de veringen en voorvorken:
van jubbega site
5. Van de voorvork mag het inwendige worden aangepast (bijv. de veren, olie etc.). Versteviging door toevoeging van materiaal is toegestaan.

6. Het principe van de werking van het achterveersysteem mag niet worden gewijzigd (dus bijv. geen monoshock als origineel stereoshock aanwezig is).

Versteviging door toevoeging van materiaal is toegestaan.

Bij de scooters is de achterbrug deel van het motorblok, hier mag niet aan gelast worden.
Niet echt duidelijk, maar het lijkt me dat moet veren als ik nummer 6 lees. versteviging mag, maar het moet veren lijkt me, iig een beetje.

Zo, T was gister toch best gezellig. Nadat we wat later aangekomen waren dan gepland ( dankzij onze chineese TomTom:+ ) Samen met DJ de bus weggezet en de luifel uitgezet..Die binnen 10 minuten vol met mensen stond:P . Toen het iets droger werd toch maar gaan keuren en het het beste er nog van hopen.. Toen werd het rond 3e droog en wou ik eigenlijk wel gaan rijden :) Dus ding klaargemaakt voor de start. Dj was mijn burn hulpje:* 8) Ik had opzich best een goede start maar na een meter of 75 begon ie wat ''in te kakken'' en draaide niet echt toeren meer.Maar bleek toch nog een tijd van 7,1... te zijn en dat was nog geen 100ste langzamer dan van Schie x| Dus ben als 4e geindigd. Nu dus ff die dingen aanpassen dattie niet meer inzakt na 75 meter en dan zaterdag op damwoude weer proberen:+

Maar ik ben benieuwd wat van schie gaat doen nu...ik denk dattie dit niet pikt en dat het op damwoude pay back time is:7 .. Maarja hij mist gewoon power wat andere wel hebben}) . was ook erg triest dat na de tijd van Mario van 6.9 gelijk de stekkers eruit gingen en Van Schie in het ''tijdsmetings huisje'' stond:+

Verder vond ik de organisatie wel iets beter dan vorig jaar eigenlijk, Het weer heeft een hele hoop roet in het eten gegooid.....maar ze probeerde wel iets .

keesz said:

Misschien een idee... Je scooter inruilen voor een 125cc crossbrommer? Kansloss figuur..

Als je in de modder wil knallen, doe je dat maar ergens anders.. Niet op het NK brommersprint op een ASFALTWEG! :L

Nou kan je zo vertellen wat van schie gaat doen...

hij heeft gister gemeld dat het zijn laatste keer was! (jammer genoeg :))

(dacht dat dit ze laatse keer (jubbega)was, meschien dit jaar op dam/gen nog wel, dat werdt namelijk niet duidelijk vermeld @ prijs uitrijking)

Back