Jubbega 2006 - Hemelvaart 25 mei

lol, er zitten best veel mensen te zeuren over dat ik met mn zenithje werd goedgekeurd, in de std scooterklasse,,,, maar ik ben niet goedgekeurd en tog heb ik gereden (H) goed hè :P

ZHTuning said:
lol, er zitten best veel mensen te zeuren over dat ik met mn zenithje werd goedgekeurd, in de std scooterklasse,,,, maar ik ben niet goedgekeurd en tog heb ik gereden (H) goed hè :P

:L

ZHTuning said:

Om het nou van de andere zijde te bekijken...

Stel je dat er wat zou gebeuren met je scooter voor jezelf en publiek. Misschien iets simpels wat door een keuring voorkomen had kunnen worden, dan wordt een verzekering hierop aangesproken en volgen er uiteraard claims die onderzocht worden. Blijkt inderdaad dat je jezelf niet hebt aangeboden voor de keuring, dan heb je een groot probleem en/of Jubbega wordt als traditionele sprint door mensen als jij volledig van de kaart geveegd. Of is dat je opzet ook ?

[edit] uiteraard had de organisatie hier ook op moeten toezien dat dit niet zou kunnen

Vette foto's Inne:D

Jammer van de regen en ik vond het erg slecht dat scooters maar 1 keer mochten rijden en geen finale hadden:L

Verder opzich wel redelijk tevreden met de tijd die Robin heeft gereden van 8.16 sec.

ZHTuning said:
Keuring sloeg nergens op idd, je kon gewoon je scooter 2x laten keuren en dan dat papiertje meegeven aan iemand waarvan zijn scooter was afgekeurd.
Zelf niet gedaan uiteraard want ik vind dit echt lomp en tevens gevaarlijk maar heb wel zo'n verhaal gehoord.

Sander said:
IK heb dus een kut-hekel aan mensen die burnen in het gras...... Ik zie het nut er niet van in, en daarnaast sloop je andermans grasveld ermee :L. (en ja.... dit is een frustratie van mij...)

Tevens werden er scooters echt bevuild met modder daardoor. Ik had er echt wat van "gezegd", als ik er met mijn scooter achter stond

ik stond te kijken bij de start, (waar iedereen stond te wachten ) , was een gast met een zwarte Bee aerox die gooide een groene aerox helemaal onder de modder....reactie van de groene rox..priceless :)..terecht

Back