ZHTuning said:lol, er zitten best veel mensen te zeuren over dat ik met mn zenithje werd goedgekeurd, in de std scooterklasse,,,, maar ik ben niet goedgekeurd en tog heb ik gereden (H) goed hè
ZHTuning said:lol, er zitten best veel mensen te zeuren over dat ik met mn zenithje werd goedgekeurd, in de std scooterklasse,,,, maar ik ben niet goedgekeurd en tog heb ik gereden (H) goed hè
Keuring sloeg nergens op idd, je kon gewoon je scooter 2x laten keuren en dan dat papiertje meegeven aan iemand waarvan zijn scooter was afgekeurd.ZHTuning said:lol, er zitten best veel mensen te zeuren over dat ik met mn zenithje werd goedgekeurd, in de std scooterklasse,,,, maar ik ben niet goedgekeurd en tog heb ik gereden (H) goed hè
Sander said:IK heb dus een kut-hekel aan mensen die burnen in het gras...... Ik zie het nut er niet van in, en daarnaast sloop je andermans grasveld ermee :L. (en ja.... dit is een frustratie van mij...)
Tevens werden er scooters echt bevuild met modder daardoor. Ik had er echt wat van "gezegd", als ik er met mijn scooter achter stond
BojT said:
Jules said:hehe idd stelletje boeren lopen altijd te burnen in het gras :L