dragsterlover
TTE Mooierd #221
gvd balen dat ik weer de after meeting heb moeten missen :X
Kuit@NRG said:uiteraard moest nick weer effe met de cruise controle spelen
Mikkel said:Iig vond ik het gaaf dat JeroenS toch nog even een zakje uien langsbracht zoals hij dat ook had gezegd voor de grap.
En de mensen die dus allemaal even langs zijn gekomen bij onze partytent voor de gezelligheid was ook helemaal top.
Bij de aftermeeting het spul allemaal weer uitgeladen en de bbq weer gereed gemaakt en daar dus ook nog even lekker verder gebakken.
En voor de jongens die nog even daar aan het knallen zijn geweest heb ik nog even een broodje klaargemaakt.
Bedankt voor deze vette dag en geweldig dat er zoveel mensen bij Jubbega er nog in geloofden en er het beste van gemaakt hebben.
:*
ik ben iig niet de enige zie ik alC4rN said:Nou de meeting was wel gezellig. Alleen het weer was kut en de gast die op het knopje van het startsysteem drukt ook! Voordat je fatsoenlijk kon gaan zitten stond dat kut licht al op groen.
Jules said:ik ben iig niet de enige zie ik al
ja ik zag ook scooters met buizen als achterveer etc,Razma said:viel het meerdere mensen op dat er standaard scooters waren die niet bij de standaard thuishoorden ?
Razma said:viel het meerdere mensen op dat er standaard scooters waren die niet bij de standaard thuishoorden ?
Razma said:viel het meerdere mensen op dat er standaard scooters waren die niet bij de standaard thuishoorden ?
Eigen schuld.. dikke bult. Hij is er meerdere malen op aangesproken door verscheidene mensen...EW said:Daarom naaide dat ding dus echt goed vast
EW said:Daarom naaide dat ding dus echt goed vast
Vond t wel een redelijk gezellig dagje, daar is ook alles mee gezegd. Kutweer, beetje jammer dat ze maar 1 iemand lieten sprinten terwijl de baan zo goed als droog was. Even vegen en klaar. Dan konden ze misschien nog 2 keer rijden ook.
Sander said:Eigen schuld.. dikke bult. Hij is er meerdere malen op aangesproken door verscheidene mensen...