Jubbega 2006 - Hemelvaart 25 mei

JeroenS. said:
Met de schrik? die gast stond te trillen als de nete :P

Adrealine he?

Kon hem na die stuurblokering net in bedwang houden. ( scheelde niet veel )

Leer voor de volgende keer: kijk altijd goed of alle kappen vast zitten ;)

Last edited:
@ purple horse: ja idd, zal ook NOOIT veranderen :D, sprinten was inderdaand gwn kloten, maarja niets aan te doen..

@ furious beta: helemaal vergeten dat je ook een keer kon 8P.. volgende keer ok :W :*..

ding liep btw wel lekker ja, echt shit van me beroerde start @ jubbega man, en ik had ook nog wheelspin ofzo hoorde ik 8P..

ik ben trouwens serieus een half uur ofzo misselijk geweest van die linker eco toilet :X WTF gek, dat was te walgelijk voor woorden.

hoe de rechter eruit zag weet ik niet, wil het niet weten ook... maar die linker... noouu :r als ik er nu aan denk word ik weer misselijk

mattai88 said:
@ furious beta: helemaal vergeten dat je ook een keer kon 8P.. volgende keer ok :W :*..

ding liep btw wel lekker ja, echt shit van me beroerde start @ jubbega man, en ik had ook nog wheelspin ofzo hoorde ik 8P..

die onthoud ik EVO broeder :D 8)

Was zeker wel vet... Jammer dat er maar op 1 baan werdt gereden en het pas om half 3 begon -.-

Krijg je eerst een tering zooi brommertjes en dan blijkt dat de scoots nog maar 1x mogen ook i.v.m. verzekeringen enzo (WTF _._)

DAT WEER HE eg kut
jammer dat er maar een keer gesprint kon worden....
stond nog niet eens klaar, de lampen gingen al aan of anders stond die gast wel naast me te zwaaien.....
maja toch 1st ma had liever competitie gereden want van een sprint kun je niet echt zeggen wie de snelste is.

SPRINTJE??

see you @ damwoude/SBO

7.07 @ driewegen(SBO)
7.186 @ jubbega (121km/h)

FF een mooie foto er tusse uit gezocht:

IMG_0049.jpg

Rest komt morgen nu naar bed.. ik zeg atjoooo :*

de wedstrijd zelf was wel mooi alleen jammer van het weer zal dadelijk de poetsdoek maar eens over mijn nike'ys halen :) after meeting was zeer geslaagd en de mac goed als altijd, volgend jaar knal ik zelf ook weer lekker mee en misschien komt me rieju dit seizoen ook nog wel een x'tje voorbij...

ericsnor said:
Adrealine he?

Kon hem na die stuurblokering net in bedwang houden. ( scheelde niet veel )

Leer voor de volgende keer: kijk altijd goed of alle kappen vast zitten ;)

Ja was een angst aanjagend gezicht dat dingtje schudde gigantisch en leek zo op het zipje van plant in te rijden, je hebt geluk gehad man:) trouwens een pracht van een scoot die street waar je op reedt...

Forummers; allemaal bedankt voor de geweldige dag vandaag!
Het is ons gelukt al het vlees op de BBQ weg te branden :p
Met veel forummers gemeet en ook nog even sprints bekeken en filmpjes gemaakt.

Iig vond ik het gaaf dat JeroenS toch nog even een zakje uien langsbracht zoals hij dat ook had gezegd voor de grap.
En de mensen die dus allemaal even langs zijn gekomen bij onze partytent voor de gezelligheid was ook helemaal top.

Bij de aftermeeting het spul allemaal weer uitgeladen en de bbq weer gereed gemaakt en daar dus ook nog even lekker verder gebakken.
En voor de jongens die nog even daar aan het knallen zijn geweest heb ik nog even een broodje klaargemaakt.

Daarna nog een after-aftermeeting in de Mac richting Heerenveen.
Hier hebben we samen met 5th Nick en de easy riders crew nog lekker wat gegeten en gedronken :p
En weer was er een ballenbak ownage :W want de leiding daar moest ze eruit sturen haha.

Daarna maar richting huis gereden samen met Mattai88,DRD Rieju en BojT.

Bedankt voor deze vette dag en geweldig dat er zoveel mensen bij Jubbega er nog in geloofden en er het beste van gemaakt hebben.

Greetz Mikkel

:*

Filmpje is weer aardig op weg maar jah kut programma loopt iedere x vast :S.

Verders ben ik nog steeds benieuwd wie er naast het tentje van men maat stond met de bbq 8P.

En keesz waarmee sprinte jij dan? Zal zo gauw mogelijk men foto's er op zetten als men filmpje af is.

Back