Jubbega 2006 - Hemelvaart 25 mei

Erwin. said:
Was wel geinig, alleen niet zulk fijn weer :P

Aftermeeting was wel geslaagd.

Enne @ auto nog ff gesmsd naar 538. De ene keer ging het over dat we de weg kwijt waren in friesland.

Daarna nog sms gestuurd dat van schie geowned is door joel :#. en kwam allebei @ radio :P:P

Aha, dat was jij dus. Hoorde het onderweg. 8)

Sibo said:
@ DennisM :Ja idd, was goed slecht geregeld :)(alweer)

ook jammer dat alle andere klasse's wel 2 keer mochten....

Edit, @ hans... O-)..., ding moet daar wel harder lopen :), want start was echt brak...

Ja kweet ut.. wachtte te lang bij de start maar moest telkens de waterstralen uit mijn waterpotje ontlopen :P maar inderdaad het ging niet gesmeerd :) Maar ff een weekje beunen en we zijn er weer klaar voor, wel zuur dak op 0,02 4e werd :P

Misshcien wel weer met de oude speed want die vertrouw ik wat meer en die is altijd goed geweest

@ Liep vandaag btw ook heel wat stuk.... 8P

KrazieHansie said:
Ja kweet ut.. wachtte te lang bij de start maar moest telkens de waterstralen uit mijn waterpotje ontlopen :P maar inderdaad het ging niet gesmeerd :) Maar ff een weekje beunen en we zijn er weer klaar voor, wel zuur dak op 0,02 4e werd :P

Misshcien wel weer met de oude speed want die vertrouw ik wat meer en die is altijd goed geweest

@ Liep vandaag btw ook heel wat stuk.... 8P

Er zijn er wel 5 of meer kapot gegaan/vastgelopen eentje precies op de finisch die was wel mooi +ralf+

ik had ook aardig natte sokke..
verder vond ik de gezellig toppie alleen sprinte egt niks dus
ding stotterde de eerste meters daarna ging hij wel lkkr

Smaranello said:
Heb me echt goed vermaakt vandaag, jammer dat m'n oude Slider niet heeft gesprint. Maar op de after-meeting ging hij goed hard 8)

Op de after-meeting heb ik respect gekregen voor die kerel die bijna met Arthur z'n Street op z'n plaat ging... had nog nooit zoiets gezien 8P

Al met al leuke dag dus
Ik durfde het op Jubbega zelf niet aan om erop te gaan sprinten, had er nog maar 1x op gereden:X

Daarna op de aftermeeting maar ff getest en dat ging best lekker 8)

GROSSIE said:
Ik durfde het op Jubbega zelf niet aan om erop te gaan sprinten, had er nog maar 1x op gereden:X

Daarna op de aftermeeting maar ff getest en dat ging best lekker 8)

grossie @ autowheelie tot de 80km/h ofzo :D

jubbega was gewoon gaar, aftermeeting incl. bbq ownde vet hard. sim-pel

wat een zeikerds allemaal,

meeting zelf was vet gezellig :D, helaas maar 1 keer kunnen rijden :X....

maar dit was allemaal ruimschoots goedgemaakt @ after meeting :D.... super plekkie daar :D

maarja, volgend jaar beter weer hoop ik :D

oooi :*

mattai88 said:
wat een zeikerds allemaal,

meeting zelf was vet gezellig :D, helaas maar 1 keer kunnen rijden :X....

maar dit was allemaal ruimschoots goedgemaakt @ after meeting :D.... super plekkie daar :D

maarja, volgend jaar beter weer hoop ik :D

oooi :*

was ook zeker wel gezellig alleen sprinten zelf niet echt hea

ikke nog tegen jou always mina he:P

jezus wat een zeik meeting,

was wel gezellig en veel mensen gemeet!
erwin, je bent me ook wel een persoon ook hoor :+
mattai88, hij knalt echt waar als de ziekte! :D

Aftermeeting ownde gewoon dood 8), idd even geschokken met dat van arthur ze street.

JusSeb said:
Wat een zooitje, tijdsysteem was vaak stuk en werkt niet helemaal proper.

Alle klasses verder 2x rijden, scooters en xtremescooters hadden maar 1 kans, zwaar verrot.

Scooter vastgenaaid na 100meter.

Zeker niet groter gegaan in sproeier met dit soort luchten?
Dan solliciteer je er inderdaad naar:X, helaas.

Verder vet dagje geweest, maar van mij hoef het niet meer zo.. alles is onduidelijk.
Hopelijk damwoude beter weer..

*edit, zo best moeilijk quoten.
Oja, voordat iemand goed hard hapt, ik bedoel het niet negatief ofzo.
Ben ook beetje sago door het weer :P

Last edited:
Pfff lekker. Druk bezig. Ben je bijna klaar. Voeg je laaste nummer toe en woppa vast zat het programma :S. Alles is weg. Kan weer helemaal opneiuw dus word niets vanavond :S. Of ik moet nu weer beginnen :S

>purple-horse< said:
legt iemand nog ff uit van z'n street dan k word wel nieuwsgierig zo

Nouw, iemand reed op de street... en die kap was losgegaan, dus blokkeerde het stuur, vervolgens begint het stuur als een malle te schudden (speedwobble zeg maar) en reed zowat de baan af... maar kwam gelukkig nog goed... jongen is er met de schrik vanaf gekomen :)

Echt super lache vandaag, ik heb me echt prima vermaakt ondanks het mijn verjaardag was :P
Veel mensen gemeet en veel geouwehoerd ook! echt lache

After meeting was veel leuker iedereen knallen de hele tijd!

Was inderdaad kiele kiele met die street :+

Jeroen, bedankt voor je uien + bier :winner: en natuurlijk de rest voor de grandioze afsluiting @ aftermeeting + mac. :W Geslaagde dag vandaag, écht super! :#

Gewoon een leuke meeting, ondanks het weer!
Veel mensen gemeet, en ook nog lekker geBBQed:~

Echt jammer dat het ding van ABT niet mocht rijden, naar wat ik gehoord heb was er van te voren contact hierover geweest, en was het goed. Nu @ keuring werd hij afgekeurd. Heel vaag, want in Damwoude en Genemuiden hanteren ze het zelfde regelement, en daar mag hij wel gewoon starten.
Iig complimenten voor dit bouwwerk, en hij klonk idd als "een engeltje dat in je oren piest":~

Ook nog even op de aftermeeting geweest, waar iemand nog maar net de Streetmagic van -arthur- in bedwang kon houden. Schrok wel ff:X

Back