Jubbega 2006 - Hemelvaart 25 mei

Zo....

Kut dag :), door het weer.... (had om half elf al natte sokken :()
de scooters mochten door het weer/tijdnood maar een keer rijden...., en er was geen finale...

Die keer reed ik 7,6, hok viel bij start volkomen dood :X (verzoop), maby iemand filmpje van ? of heeft iemand nog een foto van me scooter?, reed met een mat zwarte Piaggio zip

Uit eindelijk was die 7,6 als nog de 2de tijd van de dag, in de std scooter klasse, dus heb nog wel een beker mee genomen :W

Ding van emby was echt rette snel :W

Tot de volgende keer 8)

kir said:
Was nog best aardig vandaag:W, toen scooters aan de beurt waren, was de baan al aardig droog aan het worden gelukkig. Ik heb me alleen wel dood lopen ergeren aan de vele mensen die niets van die lichten begrepen 8P.. Groen.......om zich heen kijken...Huh?? ooh moet ik rijden:X.. hahahah
die lichten zijn gewoon irritant, weet ik veel dat het anders is dan 'normaal' x|
en dan ook maar 1x mogen sprinten :|

Heb me goed vermaakt vandaag, zal wel komen omdat die ***-scooter van me er niet bij was :rolleyes:

Veel mensen met wheelspin tijdens de strat waardoor gevaarlijke situaties ontstonden :X
Was ook niet anders te verwachten met diet weer...

Volgend jaar beter :!

Weet alleen helemaal nix van de tijden af... Iemand?

het was saai klotte weer maar wat gelukkig wat meer opknapte maar de aftermeeting die was zeeeeerrrrr geslaagt

en inderdaad smaranello die kerel die op die van Arthur reed krijgt een respect

die ging echt bijna op zijn plaat we hadden onze harten in kelen zitten.....

Aftermeeting :):):) volgende keer weer

Veel mensen gemeet:)

mzllll

Rooienaar said:
Heb me goed vermaakt vandaag, zal wel komen omdat die ***-scooter van me er niet bij was :rolleyes:

Veel mensen met wheelspin tijdens de strat waardoor gevaarlijke situaties ontstonden :X
Was ook niet anders te verwachten met diet weer...

Volgend jaar beter :!

Weet alleen helemaal nix van de tijden af... Iemand?

Joel 6.7
v.schie 7.1
jerno 7.1

Jubbega was nie zo veel aan ...door de vele regen die viel, ....aftermeeting @ Electabel (krachtcentrale Bergum) was zeer tof :P....Grossie nog gemeet en nog een paar.

Vond wel wel leuk, mja ik denk dat ik er volgend jaar toch niet bij ben......
In die regen aan het begin daarna tig keer die kut puchjes enzo (ik kwam tuurlijk voor de scooters en frampjes) Maar goed iedere zn hobby.

Organisatie was al beter als vorig jaar maar nog niet je van het en tja zat mensen gezien maar lang niet allemaal gemeet en ook dat je gewoon iemand aankijkt en denkt van heee ik ken jou maja gewoon niet weten wie.

Op naar de volgende meeting :D

:| de dag voor Jubbega de nrg nog getest, knalde vet hard dus ik was er helemaal klaar voor

Sta ik bij de start, ding wil helemaal niet meer, al het vermogen kwijt:? mooi kut dus en helaas dus ook verrotte tijd neer gezet

Daarna wezen vlammen met hele groep:D dat was best wel te vet8)

Was wel geinig, alleen niet zulk fijn weer :P

Aftermeeting was wel geslaagd.

Enne @ auto nog ff gesmsd naar 538. De ene keer ging het over dat we de weg kwijt waren in friesland.

Daarna nog sms gestuurd dat van schie geowned is door joel :#. en kwam allebei @ radio :P:P

ondanks het natte wegdek, zijn de tijden nog aardig scherp. Het belooft nog wat voor dit jaar:W

Denk dat er een lage 6 wel gehaald moet kunnen worden:)

Ik vond jubbega dit jaar echt bagger. Eerst de regen, werd er pas om 2/half 3 gestart marja daar is niks aan te doen. Dan mag je sprinten op 1 baan. Kom je erna achter als je bij de finisch bent dat je maar 1 x mag en de 3 snelste de beker krijgen dus geen finales. Organisatie vond ik maar slecht ze moesten om 2 uur nog effe gasbranders regelen en een partytent zoeken die over het startsysteem ging. Dit hadden ze al dagen van te voren aan zien komen en daarvoor maatregelen kunnen nemen dat het kon gaan regenen. En het startsysteem werkte ook niet helemaal goed viel af en toe nog is uit.

@ DennisM :Ja idd, was goed slecht geregeld :)(alweer)

ook jammer dat alle andere klasse's wel 2 keer mochten....

Edit, @ hans... O-)..., ding moet daar wel harder lopen :), want start was echt brak...

ABT en Mario.. hebben het lekker gedaan. Echt netjes. Voor Keesz heb ik nog een mooi vastnaai filmpje ;)

Verder mooi kut weer... :S Verder wel leuke dag gehad. ondanks 350 km rijden ;)

meeting was wel gezellig, het gaat tenslotte ook om de gezelligheid :) en die was er zeker wel! heb een hele zooi fotos in het foto topic gezet!

After meeting was TE vet... Ze hebben heerlijk lopen vlammen daar :) gelukkig ging het nog goed met de Street van arthur :X tijd voor een stuurdempertje swa :*

Back