Jubbega 2006 - Hemelvaart 25 mei

haha jah ik zag dat je voorkapje naast de sprintbaan lag :P. Maar jah ik vind jou scooter mooi en ik dacht dit moet ik ff opnemen :). Ben nu bezig met importeren en wat aan het inelkaar flansen. Komt hier over 1 uur der op of zo. Misschien eerder :)

Edit: en piet paulusma? OMG wat wkam die doen hahaha :P Hem heb ik ook op de foto haha

tommy said:
wat betreft aad zijn sprinter sloeg de afkeuring nergens op, in het regelement staat alleen beschreven met hoeveel cc je mag rijden. hoe je dat doet met 1of 2 of met 78 cilinders dat boeit niet, maar volgens de jubbega technici wel.
Ze hebben nog wel meer rare regels, zoals dat je niet met slicks mag rijden.....

Dat staat ook gewoon keurig in het regelement

Ik vond het een rampzalige dag voor de scooters.... Dat die Brummers wel gewoon mochten rijden als normaal en wij niet terwijl die baan om 4uur al weer droog was... Dit was gewoon géén toffe dag ( Mijn mening) Verder was me ko lek :( en een verprutste de start... en dan toch nog 7.7 rijden is wel goed oftewel 4e @ Std , vink dan nog wel best :W
Zie nu al uit naar volgende week zaterdag :) Ooooi

@ Keesz vond jouw best wel irritant aan het begin van de dag met je slider door het gras te spitten en iedereen beetje onder de bagger te blaaschen..

8P. Zal wel zien.

Wat ik wel minder vind aan mijn filmpje is dat ik geen leuke beeld opnames kon doen over het gedeelte waar iedereen stond. Het is alleen maar sprint en foto's. Kon maar 1 memory kaartje vinden dus dat is wel minder :( Zal wel zien wat jullie er van vinden. Damwoude 16 mb extra mee hoop ik...

Jules said:
vandaag super gezellige dag gehad, alleen scooter wou niet mee werken :|
waterpomp deed het de ene keer wel - andere keer niet
stage6 temp meter gaf om de seconde een andere waarde aan en toen ik eindelijk kon sprinten had ik niet door dat dat stomme stoplicht in 1x op groen ging en gaf m'n temp meter na +/-100 meter ineens 67 aan :X
dus maar gas terug gedaan, KUT sprint, KUT 10 euro gelapt voor niks x|
maarja; het was zeker gezellig en
heb ook nog wel wat mensen gemeet:
Grossie, Kees, (volgens mij :D) Dragsterlover en nog wel wat meer mensen die ik nog niet kende :)

ohja; mikkel je bbq ownde 8)

Humzz kan je niet meer voor de geest halen :p.
Wat heb ik gelachen om mikkel en bojt toen we zaten te bqq. :winner:

ondanks een scooter die niet op tijd klaar was, de regen en het ellenlange wachten vond ik het toch best een leuke dag. hoop mooie dingen gezien;
ABT sprinter zag er bizar uit en natuurlijk de runner van Remi, stond met m'n ogen te knipperen toen ik dat blok zag...

zozo, was niet zo nice vandaag. Veel regen , en we mochten rijden 1 keer, en ik start..... superstart, ik kom neer van mn wheelie. En hij bvegint te stotteren en te doen toen afgezet en flink balen, morgen ff nakijken.
Maja tot in rotterdam

Heb me echt goed vermaakt vandaag, jammer dat m'n oude Slider niet heeft gesprint. Maar op de after-meeting ging hij goed hard 8)

Op de after-meeting heb ik respect gekregen voor die kerel die bijna met Arthur z'n Street op z'n plaat ging... had nog nooit zoiets gezien 8P

Al met al leuke dag dus

vond het een kut meeting..
weinig scoots enz, ongelovelijk kutweer, mensen van jubbega deden erg vermoeiend met hun 1 baans tijdrit.
niet echt de bedoeling van zo een meeting d8 ik.

edit: ding van abt was idd heel erg vet, klonk ongelovelijk ziek, ook dat sloeg trouwens nergens op van de organisatie.

Was nog best aardig vandaag:W, toen scooters aan de beurt waren, was de baan al aardig droog aan het worden gelukkig. Ik heb me alleen wel dood lopen ergeren aan de vele mensen die niets van die lichten begrepen 8P.. Groen.......om zich heen kijken...Huh?? ooh moet ik rijden:X.. hahahah

ZipSjezer said:
vond het een kut meeting..
weinig scoots enz, ongelovelijk kutweer, mensen van jubbega deden erg vermoeiend met hun 1 baans tijdrit.
niet echt de bedoeling van zo een meeting d8 ik.

edit: ding van abt was idd heel erg vet, klonk ongelovelijk ziek, ook dat sloeg trouwens nergens op van de organisatie.

Gelukkig was het een Brommersprint :p Het NK wel te verstaan 8P

En dat ding van ABT (meesterlijk) snap ik ook wel dat ze die afkeuren is jammer maja tis niet anders..

Jaja dit was de eerste keer dat ik Jubbega Zeer zuur vond

Back