Jubbega 2006 - Hemelvaart 25 mei

Vanmorgen geweest, maar het weer was zo'n drama dat ik voor 1 uur alweer thuis was (uurtje rijden). Had niet verwacht dat ze nog zouden gaan rijden, maar mooi dat het toch nog is gebeurd :).

Net terug, zo als gewoonlijk heeft het kutweer alles verpest.
Piet paulesma was er ook maar kon er niks aan doen zei hij :p.
Maar de scooters mochten 1 heat rijden :rolleyes: wat ik trouwens waardeloos vond.en daar betaal je 10 euri voor.(maar kwam door laat beginnen).
De sr van manta deed het niet zo goed, dus deze week gaan we er hard mee bezig.
Verder reed schie 7,2 sec.mario 6.9 meende ik.en joel knalde een dikke 6.6.sneller als het geluid dus.
De hamburgers van bojt en mikkel waren te lekker.(thnx nog) :p.
Veel members gespot en gemeet, was dus wel een geslaagd dagje op een paar - puntjes na :X

aDioizZz servi

Iemand al foto's :P ????

Hoorde net iemand zeggen, iets over Pimp Paulusma?? Komt er iets in ze weerbericht na hart van Nederland vanaaf? :P

Greetz

Edit: Sorry foto topic al gevonden :W

TunedFox said:
En dat had hij niet gezien? In zijn topic zei hij nog dat ie binnen de reglementen bleef. Blijkbaar niet dus

De cilinderinhoud mag maximaal 80cc bedragen staat dacht ik in het regelement. Dat is dus de totale inhoud en dus staat er niet dat die 80cc in 1 cilinder moet zitten :). Met 2 cilindertjes die samen 79.6 cc(dacht ik) bedragen zou je dus mogen sprinten.

Mja ik kan het verkeerd hebben.

Back