Erwin. said:Was wel geinig, alleen niet zulk fijn weer
Aftermeeting was wel geslaagd.
Enne @ auto nog ff gesmsd naar 538. De ene keer ging het over dat we de weg kwijt waren in friesland.
Daarna nog sms gestuurd dat van schie geowned is door joel :#. en kwam allebei @ radio
Joël said:Aha, dat was jij dus. Hoorde het onderweg. 8)
Sibo said:@ DennisM :Ja idd, was goed slecht geregeld(alweer)
ook jammer dat alle andere klasse's wel 2 keer mochten....
Edit, @ hans... O-)..., ding moet daar wel harder lopen, want start was echt brak...
KrazieHansie said:Ja kweet ut.. wachtte te lang bij de start maar moest telkens de waterstralen uit mijn waterpotje ontlopenmaar inderdaad het ging niet gesmeerd Maar ff een weekje beunen en we zijn er weer klaar voor, wel zuur dak op 0,02 4e werd
Misshcien wel weer met de oude speed want die vertrouw ik wat meer en die is altijd goed geweest
@ Liep vandaag btw ook heel wat stuk.... 8P
DennisM. said:Er zijn er wel 5 of meer kapot gegaan/vastgelopen eentje precies op de finisch die was wel mooi +ralf+
Ik durfde het op Jubbega zelf niet aan om erop te gaan sprinten, had er nog maar 1x op gereden:XSmaranello said:Heb me echt goed vermaakt vandaag, jammer dat m'n oude Slider niet heeft gesprint. Maar op de after-meeting ging hij goed hard 8)
Op de after-meeting heb ik respect gekregen voor die kerel die bijna met Arthur z'n Street op z'n plaat ging... had nog nooit zoiets gezien 8P
Al met al leuke dag dus
GROSSIE said:Ik durfde het op Jubbega zelf niet aan om erop te gaan sprinten, had er nog maar 1x op gereden:X
Daarna op de aftermeeting maar ff getest en dat ging best lekker 8)
mattai88 said:wat een zeikerds allemaal,
meeting zelf was vet gezellig, helaas maar 1 keer kunnen rijden :X....
maar dit was allemaal ruimschoots goedgemaakt @ after meeting.... super plekkie daar
maarja, volgend jaar beter weer hoop ik
oooi :*
JusSeb said:Wat een zooitje, tijdsysteem was vaak stuk en werkt niet helemaal proper.
Alle klasses verder 2x rijden, scooters en xtremescooters hadden maar 1 kans, zwaar verrot.
Scooter vastgenaaid na 100meter.
>purple-horse< said:legt iemand nog ff uit van z'n street dan k word wel nieuwsgierig zo