Subaru is duur en kaal.
Dat is dan toch duur. Zal wel hard afschrijven als hij zo goedkoop is.
En een audi S3 kost het zelfde en prestaties zijn ook vrijwel gelijk.
Kwaliteit zou ik niet al te hard zeggen. Autoweek award...zegt dat je iets? Die prijs is bij Subaru geen onbekende.
Of een Maserati Ghibli, veeeeeeeel mooier en meer emotie. Alleen op betrouwbaarheid zal de Maser het niet winnen.
Ik had deze opmerking al verwacht... daarom staat erbij 'beleving'
Ik bedoel het hard kunstofdashboard van een impreza vs een hoogwaardig afgewerkt dashboard van een S3 daar zit nog al een verschil in.
Ik weet idd dat qua betrouwbaarheid de subaru's ontzettend hoog staan, maarja betrouwbaar en kwalitatief hoogwaardig afgewerkt is niet hetzelfde
omg8P 8P 8P 8P
Audi nieuwprijs: 42k
Impreza nieuwprijs: 22k
welke schrijft er dan het meeste af, rekenen is sim-pel:Z
en wat betreft die maserati, ik vind het maar lelijke hokken en die italiaanse troep is niet echt kwalitatief, en emotie 8P , komop zeg het blijven maar autos
no offence:*
Ik weet niet hoor maar de gebruikte materialen in het dash/interieur van een audi/bmw/merc/ALFA is weldegelijk van betere kwaliteit dan van een Subaru
Nee, kwaliteit is niet beter. Europees ziet er misschien mooier uit, maar qua constructie van auto's kunnen wij een hoop leren van de Japanners. Zij maken kwalitatief 10x betere auto's dan heel Europa bij elkaar en nog tegen een lagere prijs ook.
EDIT::
Trouwens je zegt "Nee, kwaliteit is niet beter." VS "Zij maken kwalitatief 10x betere auto's dan heel Europa bij elkaar"...
EDIT::