This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Je volgende auto #6

Status
Not open for further replies.
Ja, moet een OPC zijn... De eerste OPC was een 2.0 16v (met standaard BBS) 160pk, dus 2.0T van een Astra G is altijd een OPC, dit is bij het nieuwe type niet meer zo overigens... Dat jij dat niet wist, Arne
 


Je kan ook kijken naar een Coupe Fiat. Gewoon als alternatief
 
Ja, moet een OPC zijn... De eerste OPC was een 2.0 16v (met standaard BBS) 160pk, dus 2.0T van een Astra G is altijd een OPC, dit is bij het nieuwe type niet meer zo overigens... Dat jij dat niet wist, Arne

Ik lokte hem uit, vind het vrij apart dat er niet bij vermeld wordt dat het een OPC is namelijk.
 
zoiets dus:


leuke bakjes. Mn pa heeft nu een zwarte, met Steinmetz onderstel, grill, uitlaat en 17" velgen
 
Het wordt gvd een rage, een Leon... Specs, Mark? Een Sport neem ik aan?

Laat dit nou gewoon precies dezelfde compressor zijn die ik krijg, behalve dan 3x zo groot Ook gewoon een Lysholm dit dus

Klinkt stukken minder beroerd dat de eerder geposte filmpjes...

LB, een G OPC is gewoon tof.

[ir]http://www.in.gr/auto/parousiaseis/foto_big/in_Opel_Zafira_Opc_08.jpg[/ir]

"als je dan ooit aan de MPV moet..."

Niet dat ik dat OOIT ga doen
 
Het wordt gvd een rage, een Leon... Specs, Mark? Een Sport neem ik aan?

Ja inderdaad de sport versie 1.8 20VT sport (180 pk)

Het bouwjaar van de auto is '00 en heeft 90.000 km gelopen.
Hij is zwart en gewoon standaard voor de rest qua velgen.
Ook kan ik nog kiezen voor een zilvergrijze zoals die van jou ook 1.8 20VT uit '02 met 70.000 op de teller.
Ik ga dus nog even kijken zaterdag welke het van de twee word. Maar ik ga zowiezo met 1 van de twee naar huis rijden
 
Nou, alvast gefeliciteerd dan

@Bart: Die dikke brullende V8 zal er ook wel wat aan meehelpen dat de compressor minder beroerd klinkt denk ik, en de kwaliteit van deze filmpjes is ook een stuk beter.
 
uhm iemand een idee hoe ik een s8/a8 met v8 motor gestart krijg als ik de kofferbak niet open krijg, en de acu leeg is?

dikke auto maar heb er geen fun aan als ik hem geeneens gestart krijgt
 
Status
Not open for further replies.