Je volgende auto #27

Die komt hier uit de buurt.

Wil je niet kopen hoor.
Driftent door de bocht , met spinnende wielen optrekken etc..

Is van een jonge gozer die er aardig patserig mee rijdt.
 
Ik heb dat zelfde met de meeste Honda's, kan er weinig aan doen.. Ieder zijn smaak zullen we maar zeggen.

Vind zoiezo de Nieuwe fiesta erg tof.
Heb al een offerte opgevraagd voor een Fiesta 1.6 120pk titanium met X-pack. Kwam zo rond de 22.000 euro.

Een Grande punto Sport 1.4T 120pk kwam ook op 22.000 euro.

Eind volgend jaar maar is kijken wat er allemaal te koop is. dan is die 3,5 jaar oud die ik nu heb. Mooie tijd om in te ruilen.

[ir]http://i68.photobucket.com/albums/i29/KenLeoEM/Over%20all/f7b6_271.jpg[/ir]

Op mn werk hebben we zo'n fiesta staan in het zwart.. wel leuk :)
 
Die komt hier uit de buurt.

Wil je niet kopen hoor.
Driftent door de bocht , met spinnende wielen optrekken etc..

Is van een jonge gozer die er aardig patserig mee rijdt.

whaha mooi als je dat hoort als je die auto bijvoorbeeld net gekocht hebt:P


Ik zit als volgende auto te kijken voor een chevrolet pick upje:)

Moet een oldtimer wezen en een 8cil, gas bouw ik er zelf wel in, en een fleet side met lange bak:) Word nog ff zoeken!
 
Zoiets is opzich ook wel nice :) Heeft ook +- 280pk std.

Impreza STI Type R

Subbe-754895.jpg


[ir]http://i2.photobucket.com/albums/y47/GARYIBBO/WRX%20STI%20TYPE%20R%20ver%205/DSCF0508.jpg[/ir]
 
Veel mensen zullen het verschil met een normale Impreza niet zien (nog ff, en die dingen zijn zo betaalbaar, dat elke pauper met zo'n ding rond kan rijden), bovendien is hij alleen RHD geleverd toch?

Vind ik een Evo 3/4/5/... veel meer stijl hebben... Hoewel het aan de binnenkant wel huilen zal zijn gok ik :)
 
Klopt, daar heb je wel gelijk in! Is inderdaad alleen rhd geleverd...Voor een goede evo 4 betaal je hetzelfde/minder :)

Pluspunt is het geluid van de boxxer motor natuurlijk en ik heb een maatje met een best wel snelle Impreza, die er meer verstand van heeft dan dat ik heb ;)

Onderhoud van een evo is ook weer duurder, en er zijn veel minder evo specialisten hier in NL :)

Edit: Zal zo even wat binnenkant foto's posten :)
 
Hmm, vind die Evo5 niet tegenvallen qua interieur moet ik zeggen... Impreza-interieur kan ik zo onderhand wel, maatje van me had ook interesse in zo'n ding... Het ziet er niet uit, maar it will do the job, en die boxer klinkt lekker...
 
Interieur van een evo 5 is best wel netjes :W Alleen het verschil tussen een goede evo5 met max 80000km en een goede sti R met max. 80000km is al snel zo'n 1000-1500 pond :)

En dat zou ik bij de impreza weer kunnen gebruiken voor parts/onderhoud :P
 
Siep, moest je nou nog een auto? Volgens mij moet hij er echt vanaf:
http://volksforum.com/forum/showthread.php?t=55515

Wel een milieudiesel, jammer.

Damn, echt dik:#

W210`s zijn ook errug dik idd.. Maja zijn die benzjes een beetje makkelijk te verlagen x| ?

Ja zijn volop schroefsetjes voor.

Interieur van een evo 5 is best wel netjes :W Alleen het verschil tussen een goede evo5 met max 80000km en een goede sti R met max. 80000km is al snel zo'n 1000-1500 pond :)

En dat zou ik bij de impreza weer kunnen gebruiken voor parts/onderhoud :P

Moet je niet eerst die Civic afmaken?
 
Pick up :r

IK hou er wel van en vooral omdat het verrekte makkelijk is:)


voor de crossmotor/supermotard denks :)[quote/]

Idd moet gewoon iets erbij hebben waar ik m'n motor en shit in kan gooien:)

Dit is vrij onbetaalbaar helaas.. Zijn wel te vinden
http://image.classictrucks.com/f/mi...+re0+ar1/55-chevy-truck-american-hot-rods.jpg

Ook leuk, alleen erg oud en amper te vinden
http://www.dbmotorsports.net/Quickstart/ImageLib/67chevtk34.jpg

Zoiets word het dan gok ik met leuke wielen.
http://www.hotusacars.nl/ForSale/ChevyPickup86.jpg
 
Back
Top